کتاب تجارت اجتماعی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه با توسعه روزافزون شبکههاي ارتباطی و کاربردهاي فناوري اطلاعات و گسترش نفوذ اینترنت در جنبههاي مختلف زندگی بشر، شاهد ظهور تغییرات شگرفی در حوزههاي گوناگون اقتصادي، فرهنگی، اجتماعی و سایر ابعاد زندگی بشر هزاره سوم میباشیم.
در این میان یکی از مهمترین کاربردهاي فناوري اطلاعات در حوزه اقتصادي، تجارت الکترونیکی میباشد که در کنار سایر کاربردهاي ملموس این فناوري مانند دولت الکترونیکی، شهرهاي الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، بانکداري الکترونیکی، کاربردهاي مطرح و متنوع ديگري نيز دارد. تجارت الکترونیک از زمان ظهور تاکنون پیوسته با پیشرفت فناوریهاي نوین سختافزاري و نرمافزاري دچار تحولات بسياري شده است و نسخههاي جدیدتري از آن مانند: تجارت همراه، تجارت شبکهاي و تجارت اجتماعی شکل گرفتهاند.
مهمترین اتفاقی که بعد از توسعه شبکههاي اجتماعی در جهان بوجود آمده، موضوعی تحت عنوان تجارت در شبکههاي اجتماعی است که به اختصار تجارت اجتماعی گفته میشود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مریم نیک نژاد
- ناشر
- سبزان
- شابک
- 9786006242286
- تعداد صفحات
- 96
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید