افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب معماری بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کای ساتو
ناشر
کتاب مهربان

کتاب معماری بازاریابی اثر کای ساتو ترجمه میثم نصیری ، مریم جو فروش مقدم ، عصمت عسگری توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب معماری بازاریابی

چطور می توان مشتریان ، نیروی کار و سرمایه گذاران را به شرکت هایی با کمتر از 50 کارمند جذب کرد

معماری بازاریابی به قلم کای ساتو کتابی است با لحنی روان ، عامیانه و قابل فهم برای تشریح نکات و اصول اساسی بازاریابی نوین.از اصولی کمتر شناخته شده ای مانند توجه به طراحی و نظم وب سایت شرکت و فعالیت و بازاریابی کارکنان در فضای مجازی گرفته تا رویکرد ها و اصول شناخته شده ای چون تبلیغات و کالاهای تبلیغاتی.کتابی برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و احتمالا کم تجربه که در ابتدای مسیر تجارت قرار دارند.

بریده ای از کتاب 

در آتلانتا جورجیا شرکتی با نام روبیکون فعالیت می کند این شرکت خود را به عنوان یک شرکت نرم افزاری که راه حل های هوشمندانه زباله و بازیافت برای مشاغل و ایالات و دولت ها در سرتاسر جهان ارائه می کند معرفی می کند.ماموریت این شرکت پایان دادن به زباله است.در این وب سایت نه تنها نام تجاری شرکت به خوبی طراحی شده و جلب توجه می کند بلکه یک داستان شکل گیری زیبا و معقول نیز دارند و تمام مولفه هایی که در این کتاب توضیح داده شده است نیز رعایت شده اند.

فهرست کتاب معماری بازاریابی

فصل اول : نام تجاری

فصل دوم : وب سایت

فصل سوم : محصول

فصل چهارم : تیم

فصل پنجم : رسانه های اجتماعی

فصل ششم : مطبوعات

فصل هفتم : محتوا 

فصل هشتم : شراکت 

فصل نهم : رویدادها

فصل دهم : هدایای تبلیغاتی

فصل یازدهم : الزامات

فصل دوازدهم : تبلیغات

فصل سیزدهم : دهان به دهان

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-میثم نصیری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کای ساتو
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
میثم نصیری ، مریم جو فروش مقدم ، عصمت عسگری
شابک
9786004074605
تعداد صفحات
119
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کای ساتو
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
میثم نصیری ، مریم جو فروش مقدم ، عصمت عسگری
شابک
9786004074605
تعداد صفحات
119
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود