کتاب تولید ناب و سنجش نابی در سازمان ها
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در کتاب حاضر، تلاش شده است زمینهای برای آشنایی مدیران صنایع با اصول و ابزارهای تولید ناب فراهم گردد. تولید ناب که با نام تولید «تویوتا» شناخته میشود به مفهوم تولید بیشتر با صرف منابع کمتر در زمان؛ فضا؛ فعالیتهای انسانی؛ ماشینآلات و... است، به گونهای که به مشتریان چیزی عرضه شود که آنها میخواهند. ابزارهایی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتهاند عبارتاند از: هوشین؛ هیجونکا؛ تفکر A3؛ جیدوکا؛ پوکاپوکه؛ چرخههای کایزنی؛ 5s؛ Tpm و...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- احمد جعفرنژاد، احمد احمدی
- شابک
- 978-600-5823-25-7
- تعداد صفحات
- 368
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید