افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جورج اس دی
ناشر
نگاه دانش

کتاب استراتژی بازاریابی اثر جورج اس دی ترجمه حسین جلیلیان ، سجاد خانی پردنجانی توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب استراتژی بازاریابی

بازاریابی به عنوان حلقه ی اتصال هر کسب و کار و بازارهای آن عمل می کند و مسئولیت مواجهه با بخش زیادی از تلاطم در آن بازارها را برعهده دارد.این تلاطم همچنان در حال افزایش است  ؛ چرا که همه بازارها از سوی نوعی بیماری واگیر جهانی ، نااطمینانی های تجاری و تحولات دیجیتال در همه ی فعالیت های کسب و کار مورد هجوم قرار گرفته اند.

بریده ای از کتاب

تاریخچه ها کارکردهای بسیاری دارند.آنها منشا نژادی ما را آشکار می کنند ، موفقیت های ما را ارج می نهند و دین ما به اجداد روشنفکران را یادآوری می کنند. تاریخچه ها همچنین با شناسایی دلایل گذارهای مهم به تفسیر گذشته کمک می کنند.آنها ممکن است سرنخ هایی در مورد آینده به دست دهند.اگر پیش بینی کنیم که جنبش فعلی ، استراتژی بازاریابی را به کجا می برد ، سوال های نگران کننده ای پیش می آیند.

فهرست کتاب استراتژی بازاریابی

فصل اول : مفروضات راهنما

فصل دوم : نگاه به گذشته برای دیدن آینده

فصل سوم : دستیابی به رهبری در ارائه ارزش به مشتری

فصل چهارم : حفظ راهبری در ارائه ارزش به مشتری

فصل پنجم : نوآوری ارزش جدید برای مشتریان 

فصل ششم : نوآوری در مدل کسب و کار

فصل هفتم : تدوین استراتژی از بیرون به درون شروع می شود

فصل هشتم : فراهم کردن رویکرد از بیرون به درون در استراتژی سازی

فصل نهم : آماده شدن بازاریابی برای تلاطم های بزرگ تر

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نگاه دانش-حسین جلیلیان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جورج اس دی
ناشر
نگاه دانش
مترجم
حسین جلیلیان ، سجاد خانی پردنجانی
شابک
9789641576501
تعداد صفحات
160
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
ساير
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جورج اس دی
ناشر
نگاه دانش
مترجم
حسین جلیلیان ، سجاد خانی پردنجانی
شابک
9789641576501
تعداد صفحات
160
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
ساير
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود