افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت کاریز فروش

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فرشید عبدی
ناشر
پویش مدام

کتاب مدیریت کاریز فروش اثر فرشید عبدی توسط انتشارات موسسه فرهنگی داده های طلایی خلیج فارس منتشر شده است .

ادامه مطلب
‎ریال1,490,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب مدیریت کاریز فروش

چگونه با طراحی یک سیستم ساده و کارآمد فروش بیش تر و پایدار تری داشته باشیم ؟

فروش زیاد و یا فروش کم عمده ترین عامل موفقیت و یا ورشکستگی شرکت ها بوده است و افزایش فروش و پایداری آن دغدغه همه مدیران و ... بنابراین بهره مندی از سیستمی که به صورت مستمر موجب افزایش فروش شود ، آرزوی هر مدیر عامل و مدیر فروشی است. این امر چگونه باید محقق شود ؟استخدام قوی ترین فروشندگان ؟آموزش ؟ پورسانت ؟ در این کتاب به شما خواهیم گفت که هیچ کدام از این کارها در بلند مدت منجر به فروش پایدار و در حال رشد نمی شود.

بریده ای از کتاب 

کلیه فعالیت های فروش با صحبت کردن مرتبط است.تمام تعاملات و پیام هایی که انتقال می یابد ، نوعی صحبت کردن است.شاید بتوان به جرات ادعا کرد که فروش ، صحبت هایی است که منجر به تشخیص نیاز یا مشکل مشتری می شود و استفاده از کالا و خدمات ما را برای رفع آن مشکل یا نیاز ارزشمند می کند.این ارزش به اندازه ای است که مشتری حاضر است در ازای آن پول پرداخت کند و مهم تر اینکه این صحبت ها و رابطه را برای تداوم حل مشکل و یا بر طرف کردن سایر مشکلات ادامه دهد.

فهرست کتاب مدیریت کاریز فروش

فصل اول : معجزه افزایش فروش

فصل دوم : کاریز فروش چیست ؟

فصل سوم : تفاوت های کاریز فروش با فرآیند و قیف فروش

فصل چهارم : بازی با اعداد 

فصل پنجم : هدفگذاری فروش

فصل ششم : طراحی مراحل فروش

فصل هفتم : اعداد مهم کاریز

فصل هشتم : تولید سرنخ

فصل نهم : اهرم های افزایش فروش

فصل دهم : اتوماسیون کاریز فروش و crm

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پویش مدام-فرشید عبدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید عبدی
ناشر
پویش مدام
شابک
9786229706503
تعداد صفحات
138
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فرشید عبدی
ناشر
پویش مدام
شابک
9786229706503
تعداد صفحات
138
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود