کتاب واژه نامه ی برند
کتاب واژه نامه ی برند اثر رضا مهدوی ، محمد قاضی زاده توسط انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب واژه نامه ی برند
یکی از علل مهم شکست کسب و کارها ، بی اطلاعی یا بی اعتنایی به دستورالعمل های علمی برندسازی است.برخی از مدیران سنتی ، به برندسازی اعتقاد ندارند و برخی دیگر فقط زمانی که با رقبای قدرتمند روبرو می شوند و به فکر برندسازی می افتند.بنگاه ها در این مرحله به علت فقدان زبان مشترک میان مشاوران و مدیران ارشد برندها ، توان شناساندن برند به مشتریان را ندارند.این کتاب تلاشی است برای ایجاد زبان مشترکی که بنگاه ها به کمک آن خود را به مشتریان پیوند بزنند.
بریده ای از کتاب
آگاهی از برند میزان شناخت مصرف کننده از یک برند خاص است.برای سنجش میزان آگاهی برند از تکنیک های تحقیق کمی و کیفی استفاده می شود .این تحقیقات به منظور درک توانایی مصرف کننده در تمیز دادن یک برند از برند رقبا درکی که منجر به خرید می شود انجام می شود . آگاهی از برند یک مقیاس معمول برای سنجش اثر بخشی تبلیغات است.دو نوع روش سنجش آگاهی وجود دارد : 1 - ناخودآگاه 2 - یادآوری با کمک
ایجاد آگاهی از برند در بازار هدف از اولویت های فعالیت تبلیغاتی در آغاز چرخه عمر محصول در هر سازمانی است و تاثیر زیادی در رفتار مصرف کننده دارد.
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رضا مهدوی ، محمد قاضی زاده
- ناشر
- دنیای اقتصاد
- شابک
- 9786004970938
- تعداد صفحات
- 141
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1403
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید