افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
علیرضا زمانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان اثر علیرضا زمانی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

در دنیای کنونی , سازمان ها جایگاه برجسته ای در جامعه پیدا کرده اند و رهبری , فرآیند اساسی در هر سازمان به شمار می رود. در مطالعات اثربخشی سازمان ها , تعامل مدیر با کارکنان و کارکنان با یکدیگر به عنوان شاخصی برای شناسایی جو سازمانی که میتواند باعث اثربخشی سازمان شود , همواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. امروزه رقابت جهانی و رشد سریع تکنولوژی , نیاز شرکت ها به تعدیل , بهبود و نوآوری مستمر را افزایش داده است. شرکت ها با نوآوری های بیشتر , به منظور دستیابی به عملکرد بهتر در پاسخگویی به تغییرات محیطی و توسعه توانایی ها , موفق تر عمل میکندد. یکی از این عوامل موثر بر نوآوری در سازمان , رهبری است. رهبری به خصوص تحول گرا یک عامل کلیدی در تحول سازمان ها است. رهبری تحول گرا دغدغه تحول سازمان ها و افراد را دارند و بر کارکنان سازمان و پیروان شان تاثیر به سزایی می گذارند تا تعهدشان را نسبت به چشم انداز سازمان افزایش دهند.

بریده ای از کتاب در فصل چهارم : مولفه های مرتبط با رهبری

مدل های ایستا. مدل عوامل محیطی (محیط بومی)

یک نوآوری که میتواند مخرب شایستگی بنگاه باشد , نشان میدهد که احتمالا توانایی بنگاه در به کارگیری نوآوری بستگی به عواملی خارج از بنگاه دارد. برخی نویسندگان به این مطلب اشاره کرده اند که توانایی بنگاه در نوآوری , تابعی از محیط آن است. پورتر نیز نوآور بودن یک بنگاه را تابعی متشکل از چهار متغیر محیطی آن میداند که وی به مجموعه آنها , لوزی لقب داده است ( این مدل به مدل چهار نیرویی پورتر معروف است. ) این عوامل عبارتند از : وضعیت تقاضا در بازار , صنایع وابسته و مرتبط , استراتژی و ساختار بنگاه و رقابت. عوامل شکل دهنده  وضعیت , نظیر منابع طبیعی , نیروی کار ماهر , سرمایه , موسسات آموزشی (دانشگاه های محلی) و آزمایشگاه های تحقیقاتی خصوصی که مخزن علوم , دانش بازار و دانش فناورانه هستند , به عنوان مزیت های محلی یا بومی به شمار می آیند. قوانین دولتی نیز یک عامل مهم محسوب میشود.

فهرست کتاب نقش رهبری تحول گرا در نوآوری کارکنان

فصل اول. تاریخچه پژوهش های مرتبط با سبک های رهبری

فصل دوم. رهبری و سبک های آن

فصل سوم. رهبری تحول گرا و رهبری عمل گرا

فصل چهارم. مولفه های مرتبط با رهبری

فصل پنجم. نگاهی به نوآوری های سازمان امور مالیاتی در راستای برنامه های کلان

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-زمانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
علیرضا زمانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941335
تعداد صفحات
186
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
علیرضا زمانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941335
تعداد صفحات
186
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود