کتاب مدیریت برند خلق برندهای قدرتمند
کتاب مدیریت برند خلق برندهای قدرتمند اثر لیسلی دی چرناتونی , مالکوم مک دونالد , الاین والاسه ترجمه سیدعلی عادل رستخیز , امیر غفوریان شاگردی , میثم عمرانی , امید بهبودی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برندهای قوی ارزش محور تنها بدلیل عملکرد برتر به موفقیت نمیرسند , بلکه تلاش میکنند با داشتن یک تصویر قوی , قدرت شان را در بازار رقابت نشان دهند . آن ها بر روس ویژگی های خاص و بی نظیر خود که دیگران قادر به تقلید آن نیستند یعنی برتری های رقابتی خود سرمایه گذاری میکنند و در این راه هر کسی باید بداند که برند نمایانگر چه چییزی است و همگی متعهد میگردند که در موفقیت آن سهیم باشند.
در این راه برای تولید و بدوست آوردن بازاریک بنرد ارزش محور قوی سازمان متحمل هزینه های بیشتری نسبت به رقبای معمولی خود میگردد موضوع خاصی که این کتاب در مورد برندتان شما را مجبور مینماید برای سرپا ماندن کار بیشتری انجام دهید.
مشخصات
- مولف
- لیسلی دی چرناتونی , مالکوم مک دونالد , الاین والاسه
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- سیدعلی عادل رستخیز , امیر غفوریان شاگردی , میثم عمرانی , امید بهبودی
- شابک
- 9789644689055
- تعداد صفحات
- 636
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
نظر دهید