ادیبان روز

ادیبان روز

‎ریال1,000,000
کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری تبدیل استراتژی به دستاورد اثر آندرس هینتر هوبر، استفان ام لیوزو. ترجمه محسن نظری، ایمان مستشار نظامی، مهرشاد نظری نشر نگاه دانش منتشر شده است
‎ریال450,000
کتاب مدیریت بازاریابی دیجیتال و تحول از طریق نوآوری اثر فیلیپ کاتلر، مارک الیور اوپرسنیک، کوزوه ناکاوکا ترجمه  حسین علی سلطانی، محمد موسوی مجد نشر ادیبان روز منتشر شده است 
‎ریال900,000
کتاب بازاریابی کوآنتوامی تسلط بر نگرش جدید بازاریابی برای مصرف کنندگان فردا اثر راجا راجامانا ترجمه سپیده نصیری ، شهاب الدین شریف روحانی نشر ادیبان روز منتشر شده است
‎ریال900,000
کتاب بازاریابی انسان به انسان رویکرد نوین در تفکر بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر، والدمار فوئرش، آوی اشپانهولز. ترجمه محسن قلی زاده، مجتبی نصراللهی حسینی منتشر شده است
‎ریال800,000
کتاب بازاریابی مد چرا برندهای مد از بین می روند و چگونه می توان آنها را نجات داد نویسنده: مایکل سولومون ترجمه: جلال زاده-بابایی توسط نشر ادیبان روز منتشر شده است.
‎ریال1,400,000
کتاب مدیریت استراتژیک خرده فروشی مطالعه موردی خرده فروشی های سنتی تا خرده فروشی های  آنلاین بین المللی نویسنده: یوآخیم زنتس-دیرک مارشت-هانا اسکرامکلین ترجمه: جلال زاده-صابریان توسط نشر ادیبان روز منتشر شده است.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود