کتاب ایده پردازی برای تبلیغات
کتاب ایده پردازی برای تبلیغات اثر جک فاستر مترجم مجید مجیدی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ویلیام برنباخ متفاوت نبودن در تبلیغات را نوعی خود کشی میداند. اگر با دقت به این جمله دقت کنیم به این نتیجه میرسیم که استفاده از روش های تبلیغاتی به کار گرفته شده توسط سایر برند ها روش مناسبی برای تبلیغات برند ما نیز نخواهد بود. بلکه هر کسب و کاری بسته به نوع و زمینه فعالیت خود باید روش مناسبی را برای تبلیغات انتخاب کند. بدون به کار گیری روش های خلاقانه تبلیغات بی اثر خواهد بود. اما واقعیت این است که صرف داشتن خلاقیت رمز موفقیت در کارها نیست. بلکه تبلیغاتی کار آمد خواهد بود که با برنامه ریزی و طبق استراتژی خاصی به کار گرفته شود. متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار تصور میکنند که صرف معرفی محصول و در نظر گرفتن بوجه مشخصی برای هزینه های تبلیغات کافی است. اما حقیقت این است که تنها چیزی که باعث میشود نام برند شما همواره در ذهن مشتری باقی بماند متن تبلیغ شما است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جک فاستر
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- مجید مجیدی
- شابک
- 9786227592375
- تعداد صفحات
- 210
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید