کتاب اولویت برتر بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان
کتاب اولویت برتر بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان اثر جان هال ترجمه امیرعلم بیگی نشر ادیبان روز منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در کتاب حاضر به بازاریابی محتوایی از زاویه متفاوتی پرداخته شده است .در این کتاب نشان دادن مسیری سر راست برای قرار گرفتن در بالاترین سطح اولویت مشتری است . برای این منظور جان هال تلاش کرده تا با رمزگشایی از یک فرآیند ارتباطی پیچیده ، شیوه قرارا گرفتن در راس یا اولویت ذهن مشتری را عملیتی کند . به نحوی با کتاب به دنبال ارائه ایده ای کاملا نوین در زمینه بازاریابی محتوایی است. مسئله ای که در اینجا در قالب ایده تولویت برتر مطرح شده ، در واقع بدان معناست که قرارگیری و حک در حافظه مشتری سبب می شود در وقت لزوم مشتری به برندی که از قبل با وی ارتباط برقرار کرده و در زهن او قرار گرفته بازگردد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جان هال
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- امیرعلم بیگی
- شابک
- 9786227592436
- تعداد صفحات
- 242
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید