کتاب اصول اقناع و تبلیغ
کتاب اصول اقناع و تبلیغ اثر حسن خوش چشم آرانی ، منیر السادات میرافاضل آرانی نشر پایا منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
جهان امروز به نام های متعددی شناخته می شود که مهم ترین آنها عصر سرعت است و ابزار عصر سرعت تبلیغات است و این ابزار به حدی گوناگون است که برای برطرف کردن اثار منفی و پذیرش آثار مثبت آن قاعده یکسانی نمی توان یافت و اصولا در تبلغیات طوری عمل می شود که ضمیر نا خودآگاه یا روحیات هر فرد تاثیر بپذیرد
مشخصات
- مولف
- حسن خوش چشم آرانی ، منیر السادات میرافاضل آرانی
- ناشر
- پایا
- شابک
- 9789646748736
- تعداد صفحات
- 256
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید