کتاب تحقیق در رسانه های جمعی
کتاب تحقیق در رسانه های جمعی راجر دی ویمر، جوزف آر دومینیک ترجمه کاووس سیدامامی نشر سروش منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
ویرایش پنجم کتاب تحقیق در رسانه های جمعی در ادامه ویراست قبلی مقدمه ای عملی است بر روش های آماری و تحقیقاتی که به ویژه برای متخصصان رسانه ای و مشتاقان این علم نوشته شده است. نویسندگان کتاب حاضر به شکلی کاملا واضح و در قالب فرایندی سه مرحله ای که تمرکز آن بیشتر بر ارائه راه حل هاست تا بحث پیچیدگی های نظری به تشریح تحقیقات می پردازد . گنجینه ای از نمونه ها و کاربردهای رسانه های جمعی کنونی به خوانندگان نشان می دهد که چگونه فنون تحقیقاتی را در موقعیت های واقعی آنها به کار ببرند.
مشخصات
- موضوع
- ارتباطات و روزنامه نگاری
- مولف
- راجر دی ویمر، جوزف آر دومینیک
- ناشر
- سروش
- مترجم
- کاووس سیدامامی
- شابک
- 9789643767624
- تعداد صفحات
- 959
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید