افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب تحقیقات بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دیوید آکر، و. کومار، جرج اس.دِی، رابرت پی.لیون
ناشر
کتاب مهربان

کتاب تحقیقات بازاریابی اثر آکر ترجمه حیدرزاده نشر کتاب مهربان منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات
این نسخه جدید از کتاب "تحقیقات بازاریابی" در ابتدا وابستگی اطلاعات بازاریابی و قدرت اینترنت در کاربردهای تحقیقات بازاریابی را نشان می دهد.
«تحقیقات (پژوهش های) بازاریابی» بهترین رویکرد را در مورد پیچیدگی ها و فضای پویای واحدهای بازاریابی در شرکت ها دارد. اطلاعات بازاریابی، شکلی از اطلاعات کسب وکار است که شامل جمع آوری، تجزیه و تحلیل، و ترکیب و انتقال داده ها و اطلاعات، جهت کمک به اخذ تصمیمات استراتژیک و حل مسئله می باشد. اکنون کاهش هزینه های ذخیره کردن داده ها و گستره روبه رشد فضای اینترنتی، شرکت ها را بیش از پیش برای سرمایه گذاری بر روی داده ها ترغیب می کند. این نیروها، به همراه مسیرهای تکنولوژیکی و ظهور یک بازار جهانی به هم پیوسته، نیازمند مدیرانی است که اهمیت نقش اطلاعات بازاریابی را درک کنند. همچنین، سطوح تعاملات مشتریان با اینترنت و اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان یک رسانه مهم بازاریابی، بُعد جدیدی را به اطلاعات بازاریابی می افزاید. کاربرد اینترنت توسط بازاریابان در جذب مخاطبان بیشتر، و ارائه بهترین کالاها و خدماتی است که تسهیلاتی جهت جمع آوری داده های مکفی و تحقیقات اولیه و ثانویه عرضه می دارد.

فهرست:

بخش اول: ماهیت و قلمرو تحقیقات بازاریابی

بخش دوم:جمع آوری دادها

بخش سوم: تحلیل دادها

بخش چهارم:موضوعات خاص در تحلیل دادها

بخش پنجم:کاربردهای اطلاعات بازاریابی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-آکر

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دیوید آکر، و. کومار، جرج اس.دِی، رابرت پی.لیون
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده، بنفشه گلپور، مونا صادقیان
شابک
978-600-407-038-6
تعداد صفحات
760
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دیوید آکر، و. کومار، جرج اس.دِی، رابرت پی.لیون
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده، بنفشه گلپور، مونا صادقیان
شابک
978-600-407-038-6
تعداد صفحات
760
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود