افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مثلث رهبری در سازمان دانش اعتماد و قدرت

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دیل ایی زند
ناشر
بازاریابی

در کتاب بخوبی رهبران سنتی که بیشتر به قدرت قانونی تکیه دارند و همانند ناظم مدرسه در پیاده‌سازی خشک قوانین تأکید دارند، در مقایسه با رهبران اثربخش قرار می‌گیرند که به سه بند پردازش علم (دانش)، اعتمادسازی، و استفاده‌ی کلیدی از قدرت با تعامل بین آنها می‌پردازند.

ادامه مطلب
‎ریال300,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

در منابع مختلف، رهبری را توانایی نفوذ کردن در دلها تعریف کرده‌اند و تأکید شده است که رهبران اثربخش قدرت خودشان را نه به‌واسطه‌ی مقام و قدرت قانونی بلکه، به‌خاطر عشق و علاقه‌ی زیردستان به ایشان می‌گیرند. کتاب مثلث رهبری با ارائه‌ی مدلی کاربردی و با عنایت به معرفی سه شاخصه‌ی مهم "دانش" (که من دوست دارم بیشتر از واژه‌ی سواد استفاده کنیم)، "‌اعتماد"، و "قدرت"، به زیبایی نحوه‌ی پیاده‌سازی و جامعیت‌نگری در اجرا بین آنها را نشان داده است و با ارائه‌ی موارد واقعی از بنگاههای اقتصادی، در عملیاتی کردن مفاهیم اقدام کرده است.


لازم به ذکر است هر چقدر سطح دانایی کارکنان افزایش می‌یابد و رهبران نیاز دارند که فرهیختگان را مدیریت و راهبری کنند، حرکت از سمت اقداماتی چون سنجش، نظم و کنترل که بیشتر در سطح کارخانجات و گروههای عزیز کارگری کاربرد دارد، به سمت مفاهیم تولید و توزیع دانش، اعتماد متقابل و قدرت درست ضروری می‌شود. در رهبری اثربخش، در سطح سازمانهای یادگیرنده و تندآموز مفاهیم یادگیری، یاددهی، یادگیری‌زدایی و پرهیز از یادگیری‌گریزی معنا و مفهوم می‌یابد و دیگر زمان آن سپری می‌شود که رهبر سازمان عقل کل باشد و کارکنان رباتهایی پیاده‌کننده‌ی مفاهیم باشند؛ در فضای جدید رهبران نیز به‌منظور دانش، یادگیری و عملکرد به کارکنان وابسته هستند.
رهبران اثربخش با طرح سؤالات درست، ضمن به چالش کشیدن استراتژی و فعالیتها، فضای فکر جمعی و ممیزی درون‌سازمانی را فراهم می‌سازند؛ برخلاف رهبران سنتی که تصور می‌کنند سؤال سبب می‌شود که سطح انتظارات و توقعات بالا برود، رهبران اثربخش به اهمیت سؤال واقف هستند.
پس یک پرسش مناسب فرایند منشعبی را شکل می‌دهد که چندین تفکر و قابلیت جدید را ایجاد می‌کند و دیدگاههای جدید را آشکار می‌سازد. و کسانی می‌توانند خوب سؤال کنند که حساسیت ذهنی داشته باشند و متفاوت‌نگر باشند، و این میسر نمی‌شود مگر آنکه ذهن دانشی و پرسشگر داشته باشند. برای نمونه به این سؤالات توجه کنید:
•    کالاها و خدمات ما چه میزان در رفع نیازهای مشتریان موفق هستند؟
•    محصولات ما چقدر با اهداف شرکت سازگار هستند؟
•    میزان موفقیت ما در بازدهی چقدر است؟
•    محصولات و فعالیتهایمان چقدر در راستای برنامه‌های کلی سازمان هستند؟
•    در راستای مسئولیت اجتماعی چقدر به موفقیت دست یافته‌ایم؟
•    برند جامع ما در نزد مخاطبان هدفمان چه جایگاه و تصویری دارد؟

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-حسینی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دیل ایی زند
ناشر
بازاریابی
مترجم
مهدی الحسینی المدرسی،محمد ناصر رضوی حیدری، حسین عسگری پور گلویک
شابک
978-600-6982-61-8
تعداد صفحات
376
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دیل ایی زند
ناشر
بازاریابی
مترجم
مهدی الحسینی المدرسی،محمد ناصر رضوی حیدری، حسین عسگری پور گلویک
شابک
978-600-6982-61-8
تعداد صفحات
376
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود