کتاب خلاصه اصول بازاریابی خلاصه درس و تست بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر
کتاب حاضر بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر نوشتهی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمهی بهمن فروزنده نوشته شده است که به دلیل جامع بودن، موضوعات تشریحی و مثالهای فراوان این کتاب، سعی شده مفاهیم ناب آن در حد نیاز داوطلبان کنکور در قالب خلاصه درس انتخاب، استخراج و همراه با تستهای مربوطه در اختیار علاقهمندان قرار گیرد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب علاوه بر خلاصهای از مفاهیم فصل به فصل کتاب اصول بازاریابی کاتلر دارای تستهای تالیفی خط به خط و همچنین تستهای کنکور کارشناسی ارشد سالهای ۸۵ الی ۹۱ با پاسخهای تشریحی نیز هست. این اثر که با نگاه ویژه به کنکور کارشناسی ارشد تدوین شده است میتواند به عنوان منبعی مهم و کلیدی برای تسلط در درس بازاریابی برای کلیهی داوطبان رشتههای مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- بهمن فروزنده، مهرداد پرچ
- ناشر
- آموخته
- شابک
- 978-600-91014-3-6
- تعداد صفحات
- 560
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 5
- ویرایش
- چهارم
نظر دهید