کتاب 100 ایده بزرگ بازاریابی از شرکت های پیشرو موفق در سراسر جهان سلسله کتاب هایی پیرامون مدیریت 3
در كتاب «100 ايده بزرگ بازاريابي» از شركتهاي پيشرو موفق از سراسر جهان، ايدهها و تجربيات خاص و نوآورانهاي مطرح شده است كه مطمئناً هر يك براي شركتها و صنايع ايراني هم قابل تجربه هستند. طبق تجربه مترجمين، از بيشتر روشهاي مطرح شده در اين كتاب، نمونه واضح تجربه شدهي خاصي در كشور مشاهده نشده است و اين وضعيت، فضا را براي شركتهاي نوانديش در استفاده از اين تجربيات فراهم ميكند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاريابي به منزله رگ حياتي در هر كسبوكار است. شگردهاي بازاريابي و نفوذ در مشتريان هدف و تبديل مشتري بالقوه به مشتري بالفعل، فرآيندي است كه هر شركتي بايد متناسب با محصول و خدمت خود و هماهنگ با فرهنگ و اقتصاد و ويژگيهاي خاص مشتريان هدف خود در آن تنوع بخشد.
امروزه ديگر نميتوان به ايدههاي قديمي و سوژههاي تكراري در بازاريابي اميدوار بود. گذشت زمان و به وجود آمدن فنآوريهاي نو و تغيير سلايق و فرهنگها ايجاب ميكند هر شركتي در شيوههاي تبليغاتي و ترفيع محصولات خود به روز عمل نمايد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جیم بلایث
- ناشر
- کهکشان دانش
- مترجم
- خلیل رضوی، محمد فاریابی، غفوری
- شابک
- 9766009026135
- تعداد صفحات
- 216
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید