کتاب بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی
کتاب بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی اثر ماریا پترسکیو مترجم حسین نوروزی، الهام قای زاده نشر فوژان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب یک نگاه عمیق به بازاریابی ویروسی را پیشنهاد می کند.
که با مرور کلی تاریخچه و تغییر و تحول واژه بازاریایی ویروسی آغاز می شود.
همچنین .تفاوت های بین واژه های مرتبط مانند شایعه ها و تصورات بازاریابی نیز مشخص می شوند.
این کتاب یک ابزار بازاریابی ویروسی رافراهم آورده و کاربرد هر یک از این ابزار در رسانه های اجتماعی را مشخص می سازد.
مشخصات
- مولف
- ماریا پترسکیو
- ناشر
- فوژان
- مترجم
- حسین نوروزی، محسن توکلی خباز، الهام قلی نژاد
- تعداد صفحات
- 184
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید