افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازاریابی B2B تمایز توسعه و تعهد پایدار مشتری

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
هایدی تیلور
ناشر
مبلغان

کتاب استراتژی بازاریابی B2B اثر هایدی تیلور ترجمه امیرحسین نوریان توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال2,410,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

B2B marketing strategy : differentiate, develop and deliver lasting customer engagement ,2017

درباره کتاب استراتژی بازاریابی B2B تمایز توسعه و تعهد پایدار مشتری

کتاب ارزشمند "استراتژی بازاریابی B2B نوشته هایدی تیلور , بازاریاب مطرح و حرفه ای , به معرفی چالش ها و راه حل های مهم برای دستیابی به تمایز , توسعه , و تعهد برای پایدارسازی مشتریان می پردازد. این کتتاب منبع ارزشمندی برای فعالان اقتصادی , پژوهشگران , دانشگاهایان , سازمان ها , شرکت ها و افرادی است که خواهان یادگیری تازه ها , و به کارگیری آنها  برای دستیابی به نتایج مطلوب تر هستند. این کتاب فرصت مناسبی برای متفاوتشدن و متفاوت ماندن است که علاوه بر توصیف و توضیح مطالب گوناگون , مثال ها و راهکارهای لازم را برای دگرگونی بازاریابی B2B معرفی میکند.

بریده ای از کتاب

چگونه از وقت خود استفاده می کنیم؟

بخش عمده ای از کتاب کاوی درباره مدیریت زمان بود که برای همه افراد مهم است ؛ مهم نیست از منظر شغلی در نظر گرفته شود یا شخصی. به نظر میرسد که بخش عمده ای از بازاریابان B2B همیشه مشغولند و هرگز وقت کافی برای انجام کاری که باید انجام دهند را ندارند. برای بسیاری از ما , روزها مانند یک تمرین متداول برای آتش سوزی احساس میشود که به سختی وقت کافی برای تنفس وجود دارد و کمتر فکر می کنیم. ناهار را پشت میز خود می خوریم , زود به محل کار میرسیم و تا دیروقت در دفتر کار خود می مانیم. با این حال چه مقدار از کارهایی که در طول روز انجام میدهیم , حتی اصلا نباید انجام شود؟ دیگر نباید مانند همسترها چرخ بزنیم و کارهایی را که هیچ ربطی به ما به عنوان بازاریاب B2B  ندارند , انجام دهیم. پیشنهاد من این است که باید نگاه دقیق تری به نحوه گذر زمان در طول روز داشته باشیم. به یاد می آورم که سال ها پیش , به همراه بقیه اعضای تیم خودم , در یک کارگاه مدیریت زمان که توسط کاوی برگزار میشد شرکت کردم , هر چند اصلا چیزی درباره آن کارگاه به خاطر نمی آورم ؛ کجا بود و چه زمانی در آن شرکت کردم , مجری کارگاه ,افراد دیگر حاضر در آنجا , حتی رئیس من در آن موقع چه کسی بود...

فهرست کتاب استراتژی بازاریابی B2B

بخش اول : متفاوت فکر کنید

بخش دوم : متفاوت انجام دهید

بخش سوم : متفاوت باشید

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مبلغان-نوریان

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
هایدی تیلور
ناشر
مبلغان
مترجم
امیرحسین نوریان
شابک
97860088689201
تعداد صفحات
297
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
هایدی تیلور
ناشر
مبلغان
مترجم
امیرحسین نوریان
شابک
97860088689201
تعداد صفحات
297
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال2,760,000
کتاب قدرت داستان گویی در کسب و کار اثر کیندرا هال ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود