افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب خودباوری در مارکتینگ راهنمایی برای تسلط تاثیر گذاری و رهبری بازار

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
کلی روچ
ناشر
کتاب مهربان

کتاب خودباوری در مارکتینگ اثر کلی روچ ترجمه میثم نصیری , آتوسا هاشمی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Conviction MarketingA guide to authority, influence,and market leadership online

درباره کتاب خودباوری در مارکتینگ

راهنمایی برای تسلط تاثیر گذاری و رهبری بازار

جهانی شدن و سرعت تکنولوژی باعث تغییر محیط کسب و کارها شده است. موفقیت در بازارهای رقابتی آینده مستلزم آمادگی لازم برای پاسخگویی سریع به این تحولات است. سازمان هایی که از آمادگی لازم برخوردارند میتوانند در محیط کاملا رقابتی امروز به فعالیت بپردازند. یکی از این ابر روندها , بازار آنلاین است. دنیای تجارت آنلاین با سرعت شگرفی در حال رشد و توسعه است و هر ثانیه شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه هستیم. به گفته بیل گیتس "باید از فرصت های کوچک و بزرگ که در مقابل ما قرار دارند , به بهترین شکل استفاده کنیم. "اگر بارها و بارها شکست خوردید دوباره شروع کنید و باور داشته باشید که میتوانید. کتاب حاضر در صدد است تا راهنمایی باشد برای تاثیر گذاری  رهبری در بازار آنلاین که بر دنیا سیطره انداخته و در حال گسترش روز افزون است. این کتاب کمک میکند تا عقاید متمایزی در بازار آنلاین داشته باشیم , عقایدی که ذهنیت خلاق برای ما به ارمغان بیاورد. بدین گونه که نیازی نباشد کارهای سایرین را کپی برداری کنیم , بلکه از راهکارهای منحصربه فرد خودمان و رنجی که در بین مشتریان بالقوه رویت کردیم , بهره بگیریم و ایده های خود را عملی سازیم. ما باید سعی نماییم تا کسب و کارمان را ارتقا دهیم و حتی در جایگاه اول قرار بگیریم. بسیاری از ما رویای ثروتمندتر شدن داریم ولی نمیدانیم برای رسیدن به این هدف نقطه آغاز کجاست؟ چگونه باید متمایز باشیم؟ قدرت برتری شما برای دستیابی به این رویا بهره گیری ترکیبی از استعدادها و باورهای درونی تان است که باید به واقعیت تبدیل شود.

بریده ای از کتاب در فصل سوم

تثبیت عقایدتان

💠 شما تنها زمانی میتوانید در جایگاه اول و بهترین باشید که با عقاید خود اتکا کنید نه اینکه از دیگران تقلید کنید

💠 چرخه بی پایانی از افراد وجود دارد که از یکدیگر تقلید میکند. با تعیین خلاها و اقدام برای پر کردن آنها خود را متمایز کنید و این چرخ را در هم بشکنید.

💠 زمانی که با عقاید خود زندگی میکنید , بازار نیز به سرعت از شما پیروی خواهد کرد.

💠 بازاریابی اعتقادی , مانند فروش اجتماعی , تفاوت میان انتظار کشیدن برای امدن بازار به سمت شما و جلو رفتن برای جذب آن است.

💠 حال زمان آن است که سنت شکنی کنید و از هر آنچه قلب و روح شما را به وجد می آورد پیروی کنید.

💠 با روش شروع زنده , آزادی عمل ارائه به مخاطبان خود و هدایت آنها , به جای پیروی از صنعت را دارید. زمانی که رونمایی لایو را با بازاریابی اعتقادی ادغام کنید , توقف ناپذیر  میشوید.

💠 همه چیز از شما آغاز میشود. قواعد را نقض کنید. بازی ای را که میخواهید انجام دهید , مشخص کنید و وارد میدان شوید

فهرست کتاب خودباوری در مارکتینگ

فصل اول) خودباوری در مارکتینگ در مقابل تله تقلید

فصل دوم) هرم مارکتینگ اعتقادی

فصل سوم) تعیین عقاید متمایز خود

فصل چهارم) ایجاد پیامی که اهمیت دارد

فصل پنجم) عقاید خود را به یک باور جمعی تبدیل کنید

فصل ششم) شانس در داشتن پشتکار و پیگیری است.

فصل هفتم) طغیان علیه هنجارها

فصل هشتم) پنج مرحله مهم برای رسیدن کسب و کارتان به جایگاه اول

فصل نهم) قدرت شما در تشخیص درست و غلط , رمز موفقیت است

فصل دهم) رویای میلیونر شدن

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-نصیری

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
کلی روچ
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
میثم نصیری , آتوسا هاشمی
شابک
9786004074360
تعداد صفحات
131
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
کلی روچ
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
میثم نصیری , آتوسا هاشمی
شابک
9786004074360
تعداد صفحات
131
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود