افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب سبک های فروش

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
نیل رکهم , جان دوینسنت
ناشر
کتاب مهربان

کتاب سبک های فروش اثر نیل رکهم , جان دوینسنت ترجمه بابک مروانی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال2,400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Rethinking the sales force : redefining selling to create and capture‭ customer value

درباره کتاب سبک های فروش

بریده ای از کتاب

چگونگی تغییر ارزش در مصرف کنندگان

خریدهای مصرف کنندگان در حال پیچیده تر و بغرنج تر شدن هستند. با وجود مصرف کنندگانی که به طور فزاینده ای دمدمی تر میشوند و اشتیاق دارند که محصولات امتحان شده و درست را رها و کالاهای جدید را تجبه کنند, وفاداری به برند همواره به کاهش خود ادامه میدهد. این رفتار البته به این بر میگردد که "از کجا بخرم" نیز همچون "چه چیز بخرم" در شکل دادن انتخاب آنها نقش دارد. به این دقت کنید ظرف دهه 70 میلادی , مصرف کنندگان عملا همه مایحتاج روزمره خود را از سوپر مارکت فروشگاه های زنجیره ای تهیه میکردند. امروزه علی رغم اینکه آنها وقت آزاد کمتری در اختیار دارند, به طور متوسط تنها 66 درصد از این نیاز ها از سوپر مارکت فروشگاه های زنجیره ای تهیه میشوند. آنها یکبار در ماه به قصد یک سفر ذخیره سازی , مسیری نسبتا طولانی را رانندگی میکنند تا به یکی از شعب فروشگاه های عمده فروشی زنجیره ای بروند تا مقداری کالا را به صورت عمده بخرند و البته از تخفیف خرید عمده نیز بهره مند شوند. آنها این سفر اضافی را برای خرید اقلامی انجام میدهند که در گذشته از سوپرمارکت فروشگاه های زنجیره ای می خریدند( اما الان عملا فقط از فروشگاه های عمده فروشی زنجیره ای میخرند ) چون توان و استعداد صرفه جویی آن بیشتر از ارزش خرید از سوپرمارکت هاست (که در آنها شما میتوانید همه نیازهای خود را از یک محل خریداری کنید)..

فهرست کتاب سبک های فروش

فصل اول) فروش جدید

فصل دوم) دنیای جدید خرید

فصل سوم) واکنش به واقعیت خرید جدید

فصل چهارم) فروش های معاملاتی جدید

فصل پنجم) فروش مشاوره ای نوین

فصل ششم) فروش جدید به سبک سرمایه گذاری مشترک

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهربان-مروانی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
نیل رکهم , جان دوینسنت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
بابک مروانی
شابک
9786004074353
تعداد صفحات
287
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
نیل رکهم , جان دوینسنت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
بابک مروانی
شابک
9786004074353
تعداد صفحات
287
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود