افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدل های کسب و کار برای تیم ها

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
کلارک و بروس هیزن
ناشر
آریانا قلم

کتاب مدل های کسب و کار برای تیم ها اثر تیم کلارک و بروس هیزن ترجمه سامه نجفی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,580,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

‏‫Business models for teams : see how your organization really works and how each person fits in , c2017 ‭‬

درباره کتاب مدل های کسب و کار برای تیم ها

روی استفاده از بوم برای بهبود عملیات درونی سازمان ها متمرکز است. روشی به رهبران پیشنهاد میدهد تا کاری کنند که همه خود را مالک عملیات بدانند و به همه نشان دهند که چطور با محیط کار سازگار شوند. نشان میدهد چگونه می توان با استفاده از ابزاری یکسان در سطوح سازمانی , تیمی و فردی به درک و شفافیت رسید. راهنمایی کاربردی و الهام بخش است برای غلبه بر شکاف بین من و ما.یکی از ارزشمندترین دیدگاه هایی که در این کتاب مطرح میشود رویکرد " من به ما " و اهمیت آن در درگ "نظریه بزرگ تر کار" است. با کمک این رویکرد میتوان از پرسش "چه نفعی برای من دارد؟" گذر کرد و به این نگاه رسید که "چه چیزی به صلاح ما و شرکت ماست ؟" به این ترتیب سازمان ها و تیم ها میتوانند برای درک به هم وابستگی های درون سازمانی , نحوه خدمت رسانی به مشتریان داخلی و اثرات مثبت و منفی فعالیت هایشان از این رویکرد استفاده کنند.

بریده ای از کتاب

مدل های کسب و کار برای سازمان ها ضروری اند. اما چطور آنها را تشریح کنیم؟ شما چطور آنها را به شکلی کاربردی تبیین میکنید؟

بوم مدل کسب و کار ابزار کاربردی  ای است که درست برای همین کارها ساخته شده است. این بوم یک برگ کاغذ چاپی با نه خانه مستطیلی است.این بوم را مانند نقشه رابطه مندی در نظر بگیرید که نه عنصر را به تصویر میکشد , نه عنصری که با یکدیگر ارتباط منفی دارند و همان عناصر مشترک بین بیشتر سازمانها هستند. هرعنصر مستطیلی را جز سازنده می نامند. هر یک از این اجزای سازنده به توضیح افراد , مکان ها , اشیا , دارایی های مشهود با اقدامات لازم برای راه اندازی و اداره موثر سازمان می پردازد.دیدن همه این نه جزء سازنده در قالب یک کل به هم پیوسته به افراد کمک میکند تا (1) مقصود سازمان را درک کنند و (2) به هم وابستگی های حیاتی سازمان را ببینند که در غیر اینصورت شاید از عهده تشخیص آنها بر نمی آمدند.

این نه جزء سازنده در کنار هم مدل کسب و کار را توصیف میکنند , همان منطقی که سازمان ها برای خلق و عرضه مزیت به مشتریان به کار میبرند و به خاطر انجام دادن این کار مابازا میگیرند

فهرست کتاب مدل های کسب و کار برای تیم ها

بخش یک : نظریه ای برزگتر درباره کار

بخش دو : مدل های کسب و کار

بخش سه : کار تیمی

بخش چهار : راهنمای بکارگیری

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آریاناقلم-نجفی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
کلارک و بروس هیزن
ناشر
آریانا قلم
مترجم
سامه نجفی
شابک
9786227089226
تعداد صفحات
249
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
کلارک و بروس هیزن
ناشر
آریانا قلم
مترجم
سامه نجفی
شابک
9786227089226
تعداد صفحات
249
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود