افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب داستان های تاثیر گذار

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
کیندرا هال
ناشر
هورمزد

کتاب داستان های تاثیر گذار اثر کیندرا هال ترجمه ملیکا معمر توسط انتشارات هورمزد منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,790,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Stories that stick : how storytelling can captivate customers  influence audiences and transform your business c2019

درباره کتاب داستان های تاثیر گذار ( با داستان سرایی کسب و کارتان را رونق دهید )

احتمالا شنیده اید که داستان ها بزرگترین و مهمترین ابزار هر کسب و کاری به شمار می آیند. در اصل داستان های تاثیر گذار قادر به انجام هر کاری هستند : از کمک به رهبران و مدیران برای برقرای ارتباط با دیگران گرفته تا انگیزه بخشیدن به کارکنان و ترغیب مشتریان برای خرید. اما برای نیل به این مقصود , چه داستان هایی باید تعریف کنید و شیوه داستان گویی شما چگونه باید باشد؟

داستان های تاثیر گذار , چارچوب روشنی از اصول و مراحل داستان گویی در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید کنترل کاملی بر روی داستان خود داشته باشید.

کیندرا هال به عنوان یکی از برجسته ترین داستان سراها و سخنرانان جهان در این کتاب به معرفی کامل چهار داستان مهم می پردازد ؛ داستان هایی که میتوانید از آنها برای تمایز , رشد و تاثیر گذاری بیشتر سازمان خود استفاده کنید.

  1. داستان ارزش :بای ترغیب مشتریان نسبت به خرید محصولات شما
  2. داستان بنیان گذار : برای متقاعد کردن سرمایه گذاران و مشتریان نسبت به ارزش سرمایه گذاری در سازمان شما
  3. داستان هدف : برای الهام بخشیدن به کارکنان و مشتریان دائمی سازمان شما
  4. داستان مشتری : برای ترغیب مشتریان برای اشتراک تجارب واقعی خرید محصولات شما با دیگران

تعریف این داستان ها برای هرکسی ساده و ممکن است. این کتاب به شما می آموزد چگونه این داستان ها را پرورش دهید و کسب و کار مترقی تبدیل کنید . در اصل هر شخص و هر سازمانی لااقل چهار داستان تاثیر گذار برای تعریف کردن دارد. آیا شما هم میخواهید داستان خود را بازگو کنید؟

بریده ای از کتاب در بخش اول

خواندن برای لذت

فاکتورهای ضروری داستان واقعی

سالهاست که فلاسفه , نویسندگان , خوانندگان و منتقدان درباره این موضوع بحث و اختلاف نظر دارند. از نظر کوئیزنبری داستان خوب متشکل از ساختاری پنج گانه است ؛ ساختاری که شکسپیر باب کرد. سبک های هفت گانه , سفرهای قهرمانی نه نقطه ای و پیرنگ های غیر خطی دابلیو نیز از دیگر ساختارهای داستانی اند. مفاهیم دیگری چون دیبایه , نقطه اوج و پایان بندی نیز در داستان ها وجود دارد. سرچشمه تئوری پردازی داستانی به نوعی است که هرگز راکد نمی ماند و هر بار ایده جدید و پیچیده تری در مقایسه با قبل به آن اضافه میشود و تمام این جزئیات زمانی به کار می آید که صحبت از هملت به میان باشد. اما من اینجا فرض را بر آن میگذارم که شما هم مانند من تصمیم ندایرد شاهکار جدیدی هم تراز با آثار شکسپیر خلق کنید ! گمان کنم دغدغه اصلی شما نه به یادگار گذاشتن حماسه ادبی دیگر , که رونق کسب و کار و فروش محصولاتتان باشد. شما حتی برای تصحیح و بازبینی ایمیل هایتان زمان کافی ندایرد چه برسد به نوشتن آنها به سبکی شاعرانه و ادیبانه! اگر چنین است که من گمان میکنم شانس آورده اید زیرا بر خلاف تصورتان , داستان گویی اصلا کار پیچیده ای نیست.اگر هدف شما رفع خلاها و فاصله های کسب و کارتان و رونق بخشیدن به آن باشد , آنچه نیاز دارید نه زنده کردن شکسپیر که یک الگوی به مراتب ساده تر است. شما باید محتوایی داشته باشید که در همایش بازاریابی بعدی از آن بهره بگیرید یا آن را از طریق شبکه های اجتماعی خود با مردم به اشتراک بگذارید و یا در نشست بعدی با کارمندانتان آن را مطرح کنید. شما کارخانه یبزرگ بادویزر یا اسپیلبرگ , همینگوی و شکسپیر نیستید و قرار هم نیست باشید. شما چهار میلیون دلار سرمایه تبلیغاتی ندایرد , اما خطر شکست در هر ریسکی تا همین حد بالاست.

داستانی واقعی ساختن از یک داستان مستلزم چهار عنصر و یک روش ساده برای چینش این عناصر در کنار هم است. سپس خواهید دید که چقدر راحت به مقصد رسیده اید.

فهرست کتاب داستان های تاثیر گذار

بخش اول 

فصل اول : خلاها در کسب و کار  و از میان برداشتن ( یا برنداشتن ) آنها

چالش ها و خلاهای کسب و کار شما

فصل دوم : روزی روزگاری در ذهن

فصل سوم : عوامل موثر در داستان های خوب

بخش دوم

فصل چهارم : داستان ارزشی

فصل پنجم : داستان موسس

فصل ششم : داستان هدف

فصل هفتم : داستان مشتری

بخش سوم 

فصل هشتم : یافتن داستان های خودتان

فصل نهم : پردازش داستان ها

فصل دهم : تعریف کردن داستان ها

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
هورمزد-معمر

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
کیندرا هال
ناشر
هورمزد
مترجم
ملیکا معمر
شابک
9786227251685
تعداد صفحات
343
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
کیندرا هال
ناشر
هورمزد
مترجم
ملیکا معمر
شابک
9786227251685
تعداد صفحات
343
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود