کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی
کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی اثر استفان سورگر ترجمه مهران رضوانی، علی بای از نشر آموخته منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی
مدل ها و معیارهای راهبردی
هدف از انتخاب کتاب "تجزیه و تحلیل بازاریابی" فراهم آوردن یک راهنمای عملی و مبتنی بر واقعیات دنیای کسب و کار است. بی تردید آنها که شوق دانستن و ذهن انتقادی دارند این کتاب را در زمانه آموزش های پرهیایوی بازاریابی به چشم دیگری خواهند دید. استفان سورگر، نویسنده و مشاور سخن ران و مدرس صاحب نام بازاریابی نتیجه سالها تجربه میدانی خود در عرصه بازاریابی را با نگاهی یکپارچه و ساختاریافته در قالب اثری خوش خوان و کاربردی به مخاطبان عرضه کرده است.
بریده ای از کتاب فصل دو صفحه 49 "بازارهای دارای بخش های محدود"
بسیاری از کالاها یا خدمات برای بازارهایی محدود یا بخش های محدودی از بازارها تولید می شوند. اما این بازارها انقدر محدود نیستند که به عنوان بازارهای تخصصی طبقه بندی شوند. برای مثال تولیدکنندگان جرثقیل های چنگک دار یا فورک لیفت محصول خود را به چندین بازار مختلف (انبارداری، محوطه های صنعتی، بندگاه ها و ... عرضه می کنند. اما به سختی میتوان آن را در زمره محصولاتی با بازار انبوه مانند نوشیدنی های غیرالکلی قرار داد. محاسبه اندازه "بازارهایی با بخش های محدود" شبیه محاسبه اندازه بازارهای تخصصی است.
فهرست کتاب به شرح زیر است
پیشگفتار مترجمان
پیشگفتار نویسنده
فصل اول:معرفی
فصل دوم:شناخت بازار
فصل سوم:بخش بندی بازار
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل رقابتی
فصل پنجم:راهبرد بازار
فصل ششم:عملیات کسب و کار
فصل هفتم: تجزیه و تحلیل کالا و خدمت
فصل هشتم:تجزیه و تحلیل قیمت
فصل نهم:تجزیه و تحلیل توزیع
فصل دهم: تجزیه و تحلیل ترویج
فصل یازدهم:تجزیه و تحلیل فروش
فصل دوازدهم:تجزیه و تحلیل بازاریابی در عمل
جهت خرید کتاب به سایت کتاب مهربان مراجعه کنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- استفان سورگر
- ناشر
- آموخته
- مترجم
- مهربان رضوانی، علی بای
- شابک
- 9786226650885
- تعداد صفحات
- 525
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- گالینگور
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید