افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
استفان سورگر
ناشر
آموخته

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی اثر استفان سورگر ترجمه مهران رضوانی، علی بای از نشر آموخته منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال4,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی 

مدل ها و معیارهای راهبردی 

هدف از انتخاب کتاب "تجزیه و تحلیل بازاریابی" فراهم آوردن یک راهنمای عملی و مبتنی بر واقعیات دنیای کسب و کار است. بی تردید آنها که شوق دانستن و ذهن انتقادی دارند این کتاب را در زمانه آموزش های پرهیایوی بازاریابی به چشم دیگری خواهند دید. استفان سورگر، نویسنده و مشاور سخن ران و مدرس صاحب نام بازاریابی نتیجه سالها تجربه میدانی خود در عرصه بازاریابی را با نگاهی یکپارچه و ساختاریافته در قالب اثری خوش خوان و کاربردی به مخاطبان عرضه کرده است. 

بریده ای از کتاب فصل دو صفحه 49 "بازارهای دارای بخش های محدود" 

بسیاری از کالاها یا خدمات برای بازارهایی محدود یا بخش های محدودی از بازارها تولید می شوند. اما این بازارها انقدر محدود نیستند که به عنوان بازارهای تخصصی طبقه بندی شوند. برای مثال تولیدکنندگان جرثقیل های چنگک دار یا فورک لیفت محصول خود را به چندین بازار مختلف (انبارداری، محوطه های صنعتی، بندگاه ها و ... عرضه می کنند. اما به سختی میتوان آن را در زمره محصولاتی با بازار انبوه مانند نوشیدنی های غیرالکلی قرار داد. محاسبه اندازه "بازارهایی با بخش های محدود" شبیه محاسبه اندازه بازارهای تخصصی است. 

فهرست کتاب به شرح زیر است

پیشگفتار مترجمان

پیشگفتار نویسنده

فصل اول:معرفی

فصل دوم:شناخت بازار

فصل سوم:بخش بندی بازار

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل رقابتی

فصل پنجم:راهبرد بازار

فصل ششم:عملیات کسب و کار

فصل هفتم: تجزیه و تحلیل کالا و خدمت

فصل هشتم:تجزیه و تحلیل قیمت 

فصل نهم:تجزیه و تحلیل توزیع

فصل دهم: تجزیه و تحلیل ترویج

فصل یازدهم:تجزیه و تحلیل فروش

فصل دوازدهم:تجزیه و تحلیل بازاریابی در عمل 

جهت خرید کتاب به سایت کتاب مهربان مراجعه کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آموخته-رضوانی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
استفان سورگر
ناشر
آموخته
مترجم
مهربان رضوانی، علی بای
شابک
9786226650885
تعداد صفحات
525
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
استفان سورگر
ناشر
آموخته
مترجم
مهربان رضوانی، علی بای
شابک
9786226650885
تعداد صفحات
525
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال2,760,000
کتاب قدرت داستان گویی در کسب و کار اثر کیندرا هال ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود