کتاب اصول بازاریابی با رویکرد بیمه عمر
کتاب اصول بازاریابی با رویکرد بیمه عمر از سمیه صائب نیا و پدرام موسوی از نشر فوژان منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بخشی از مقدمه کتاب :
امروزه بازاریابی یکی از راه هایی است که هر سازمان برای دست یافتن به موفقیت باید انجام دهد. انجمن بازاریابی آمریکا در سال 1985 بازاریابی را یکی از وظایف سازمانی و مجموعه ای از فرایند های مرتبط با خلق ارزش، اطلاع رسانی درباره آن ارزش و تحویل آن به مشتریان مطرح کرد. و همچنین به این موضوع اشاره کرد که بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان را، به شکلی که منافع سازمان و ذی نفعان آن را تامین کند، شامل می شود. اصول بازاریابی با رویکرد بیمه عمر یکی از دروس رشته مدیریت بیمه می باشد. که در این درس دانشجو علاوه بر یادگیری مباحث بازاریابی، مطالبی در خصوص بیمه عمر و چگونگی استفاده از بازاریابی در صنعت بیمه مطالبی را یاد می گیرد...
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- سمیه صائب نیا-پدرام موسوی
- ناشر
- فوژان
- شابک
- 9786227121599
- تعداد صفحات
- 125
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
نظر دهید