کتاب ساخت برند در ایران از ثبت تا رونق
کتاب ساخت برند در ایران از ثبت تا رونق اثر لاله احمدپوری ستوده نشر نگاه نوین منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در اقتصاد جهانی جای صد حیف دارد کهما نتوانستیم به واسطه ندانستن برندسازی و خلق محصولات برندسازانه از قافله باز بمانیم و به طور مثال در صنعت فرش بازی را به چین و آسیای شرقی ببازیم ک ه در مقابل هنر فاخر فرش ایرانی در طول چند سده هیچ حرفی برای گفتن ندارند وتنها به امکان برندسازی درست و شناخت بازار امروز مجهزند و با همین ترفند بازی را می برند . این ماجرا را می توان در سایر صنایع و حتی اشخاص مشهور تاریخی و معاصر هم پیگیری کرد
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- لاله احمدپوری
- ناشر
- نگاه نوین
- شابک
- 9786008913771
- تعداد صفحات
- 203
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید