مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب از برند بازنده تا برند برنده
مرجع:
دسته بندی:
مدیریت
مولف
کاترین چای
ناشر
داروگ
نکات کلیدی در برندسازی متمایز در کسب و کار کشورهای آسیایی
ریال250,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اصولا كسب و كارهاي كشورهاي آسيايي سرمايه لازم، طرح تجاري قابل اطمينان، محصولات خوب و باكيفيت و خدمات با قيمت عادلانه همراه با شايستگي براي توليد و قابليت بالقوه براي فروش را دارند. مشكل قابل ملاحظه اين است كه آنها قادر به جذب و حفظ مشتريان و كاركنان مد نظر خود نيستند. به نظر ميرسد مشتريان و كاركنان آينده آنها، جذب برندهايي با نامهاي بزرگتر و شناخته شدهتر شدهاند. شركتها، برند خود را بر مبناي آگاهي و بينش، تعيين اهداف برند، شناسايي مشترياني كه به راستي بايد به آنها خدمترساني شود. بهبود كيفيت محصولات و خدمات، استخدام و تعليم كاركنانشان (يعني بزرگترين داراييشان) و در جهت ارائه مناسب وعده برند به مشتريان پايهريزي نكردهاند. آنها بيشتر سرمايهشان را صرف مدلها و شيوههاي كاري كرده و بودجه كمي را به شالوده دروني برند خود اختصاص ميدهند. اين روش محكوم به شكست است و استفاده درازمدت از آن منجر به افتادن در چرخه باطل ميشود. اين كتاب كليدي است براي راهگشايي و كمك به كسب و كارهاي مختلف تا بتوانند ارزشهاي شناخته نشده برند خود را نشان دهند. مجموعه روشهاي اين كتاب به منظور پر كردن خلا دانش افراد در پايهريزي برند و مشخص كردن چارچوب مختصري براي كسب و كارها طراحي شده است، تا در مسير درست شكل بگيرند. فرآيند و مراحل اين كار به صورت ساده، كاربردي و قابل درك توصيف شده و خوانندگان به راحتي قادر به درك آن خواهند بود؛ در عين حالي كه ميتوانند اين اصول را به اجرا درآورند. اين روند سبب ميشود كسب و كارشان با استفاده از قدرت برند بر پايه بروك سريعتر رشد كند.
داروگ-میرزایی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کاترین چای
- ناشر
- داروگ
- مترجم
- سارا میرزایی
- شابک
- 978-964-93478-1-3
- تعداد صفحات
- 210
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
کاترین چای
ناشر
داروگ
مترجم
سارا میرزایی
شابک
978-964-93478-1-3
تعداد صفحات
210
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظر دهید