کتاب طراحی المان های هویت برند در مسیر شناخت برند
کتاب "طراحی المانهای هویت برند در مسیر شناخت برند" ویژگیها و امتیازات متنوعی دارد که با مطالعهی آن، خوانندهی خوشذوق به آن دست مییابد. بهتر است و پیشنهاد میکنم علاقهمندان به این موضوع، کتاب را مطالعه کنند تا به امتیازات بیشتر این کتاب پی ببرند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
سخن نویسنده
دو ویژگی و امتیاز این کتاب را بهعنوان دانشجوی همیشگی بازار که از نزدیک نیز در شرکتهای ایرانی دستی بر همین آتش دارم، شایسته است تأکید کنم:
1ـ چارچوب کتاب محدود و مشخص است.
2ـ کتاب ترجمه نیست.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رضا سراجی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-44-1
- تعداد صفحات
- 196
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید