افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ماری ریچاردز
ناشر
پویش مدام

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی اثر ماری ریچاردز ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,490,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

خودآموزی سرشاز از نکات و روش های کسب سود از طریق ارتباطات تلفنی ، برای مدیران و کارشناسان فروشی که می خواهند تبدیل به یک کاربر برتر تلفنی شوند.

این کتاب پر از نکات کاربردی است که به سادگی بسیاری از موضوعات مورد نیاز در افزایش مهارت های تلفنی را پوشش می دهد.اما برای استفاده و نهادینه کردن آن باید به تکرار و تمرین متعهد شوید.تنها در این صورت می توانید نتایج آن را در کارایی فعالیت ها و افزایش فروش خود ببینید.اگر می خواهید به یک کاربر برتر در مهارت های تلفنی تبدیل شوید و تلفن به جز یک عامل هزینه ، یک دارایی ارزشمند سازمانی باشد ، اصول برقراری ارتباط موثر را بدانید ، تماس گیرنده و ارتباط دهنده موفقی باشید ، ارتباطی صمیمانه با مشتریان و ذی نفعان داشته باشید و تجربه خوشایندی در مخاطبین ایجاد کنید و ...

بریده ای از کتاب

جامعه ما نسبت به شکایات ، با اعتماد به نفس بیشتری برخورد می کند.اکنون دیگر با مگسی که داخل سوپ افتاده یا قطاری که دیر سیده است به راحتی کنار نمی آییم ، واکنش نشان می دهیم و شکایت می کنیم.اگر مشتری شکایت کند ، شما فرصتی برای اصلاح آن دارید.فرد شاکی ای که خشنود و راضی می شود نسبت به فردی که شکایتی ندارد با احتمال بیشتری دوباره به شما مراجعه می کند.اگر مشتری ها شکایت نکنند به راحتی سازمان شما را ترک می کنند و دیگر از شما خرید نمی کنند.

فهرست کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

فصل اول : شما به عنوان برقرار کننده ی ارتباط

فصل دوم : شما به عنوان مخاطب تماس گیرنده

فصل سوم : شما به عنوان تماس گیرنده

فصل چهارم : شما به عنوان برقرار کننده ارتباط دوستانه

فصل پنجم : شما به عنوان کاربر برتر 

 شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پویش مدام-فرشید عبدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ماری ریچاردز
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی
شابک
9786009794973
تعداد صفحات
123
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ماری ریچاردز
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی
شابک
9786009794973
تعداد صفحات
123
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود