افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب قیمت گذاری کالای صادراتی و قیمت تمام شده کالای وارداتی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب قیمت گذاری کالای صادراتی و قیمت تمام شده کالای وارداتی اثر ایرج زینال زاده توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

توضیحات

درباره کتاب قیمت گذاری کالای صادراتی و قیمت تمام شده کالای وارداتی

قیمت گذاری کالای صادراتی در فرایند صادرات ، صدور پروفرما ، تشریفات گمرکی در سایت epl گمرک ایران و در بازار خارجی انجام می گیرد.جذابیت بازار ، اندازه بازار ، میزان رشد در بازار ، هزینه رساندن کالا به مشتری ، سهم بازار ، منابع رقبا در مقایسه با منابع شرکت های صادراتی دیگر ، منابع تکنولوژیکی وضعیت مالی .سیستم اطلاعاتی ، مهارت مدیریتی و سازمانی ، کیفیت و نوآوری کالا در منحنی عمر کال ، موانع تعرفه ای موثر می باشد.

بریده ای از کتاب

با رفع موانع تجارت بین کشورها و مناطق مختلف و دسترسی آنی و فراگیر به اطلاعات مربوط به محصول بازارهای خاص و انحصاری وجود ندارد.عرصه کالا در سطح جهانی رو به افزایش می باشد و دلیل روشنی برای افزایش تقاضا وجود ندارد .به علاوه در بسیاری از بازارهای توسعه یافته جمعیت رو به کاهش است.با توجه به شرایط فوق بازارهای صادراتی رقابتی است.برنامه شرکت های صادراتی بدون نگاه به بازارهای هدف کامل نمی باشد.باید مشخصات کالا و قیمت آن ها متناسب با شرایط بازار انتخابی باشد.

فهرست کتاب قیمت گذاری کالای صادراتی و قیمت تمام شده کالای وارداتی

فصل اول : قیمت گذاری کالای صادراتی

فصل دوم : بازاریابی بین الملل قیمت گذاری در بازار خارجی

فصل سوم : پیش بینی قیمت تمام شده کالای وارداتی

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی- ایرج زینال زاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786223740626
تعداد صفحات
134
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786223740626
تعداد صفحات
134
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود