افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت برند و تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
وحید ناصحی فر , ژاله فرزانه حسن زاده , علیرضا سالک مقدم
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب مدیریت برند و تبلیغات اثر وحید ناصحی فر , ژاله فرزانه حسن زاده , علیرضا سالک مقدم توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,380,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب مدیریت برند و تبلیغات

ویژه دانش پذیران دوره های MBA  و  DBA

این کتاب شامل 16 فصل بوده ک چند نکته جالب آن شامل موارد زیر است :

  • - زندگی بدون بازاریابی مانند جنگیدن بدون سلاح است.
  • - و بازاریابی بدون برندیگ و تبلیغات مانند سخرانی بدون مطالعه و تفکر است.
  • - مثلث موفقیت در کسب و کار شامل (1) عملکرد خوب (2) روابط خوب و (3) برندینگ است.
  • - مثلث برندینگ در بازاریابی شامل (1) رضایت مشتری (2) تقیت برند و (3) برندسازی شخصی است
  • - تقویت برند از طریق تبلیغات , روابط عمومی , فروشندگی شخصی و انتخاب یک نام فراموش نشدنی , امکان پذیر است.
  • - "بازاریابی محتوا" و "تولید محتوا" از ابزارهای قوی تبلیغات است.
  • - در برنامه ریزی تبلیغات لازم است به انواع رسانه , بودجه تبلیغات , روان شناسی تبلیغات و انتخاب کهن الگوها توجه نمود.
  • - عناصر اصلی برندینگ عبارتند از : کیفیت , خدمات به مشتری , قیمت , راحتی دسترسی , تعهد به مسئولیت اجتماعی , لوگو , مارک تجاری , شعار و فرنچایزینگ
  • - در برندسازی شخصی لازم است به بازاریابی حسی و جنبه های بصری (آراستگی ظاهری خود و دفتر کار) بازاریابی احساسی (ارزش قائل شدن برای مشتری و دیگران) و بازاریابی اجتماعی (حضور در شبکه های اجتماعی و بازاریابی توصیه ای WOM ) توجه نمایید.

بریده ای از کتاب در فصل چهارم

تعهد برند

یعنی میزان وفاداری مشتری به یک برند. از آنجا که تعهد به برند منجربه وابستگی روانی و وفاداری درمصرف کنندگان میشود , بازاریابان باید با شناخت هرچه بیشتر نیازهای عاطفی مصرف کنندگان , قدرت برند خود را افزایش داده و از هر فرصتی برای نوآوری در این زمینه استفاده کنند. عوامل موثر در ایجاد تعهد برند عبارتند از:

_ تجربه برند : بهتر است در مشتری تجربه لذت بخشی از خرید و استفاده از محصول تولیدی ایجاد کنیم

_ کیفیت : سعید شود کیفیت محصول متناسب با انتظارات مشتریان باشد

_ شخصیت مصرف کننده : معمولا کسانی که به دنبال امتحان کردن محصولات جدید میباشند و یا بر اساس قیمت خرید میکنند نمیتوانند به مشتریان متعهد به برند تبدیل شوند.

فهرست کتاب مدیریت برند و تبلیغات

فصل اول : مبانی مدیریت برند

فصل دوم : آسیب شناسی برند

فصل سوم : برندسازی شخصی

فصل چهارم : مفهوم برند

فصل پنجم : تقویت برند و تبلیغات

فصل ششم : مهندسی برند

فصل هفتم : ساختن برند قوی

فصل هشتم : برندسازی جهانی

فصل نهم : برندسازی یکپارچه

فصل دهم : قوانین برندینگ

فصل یازدهم : بهبود رضایت مشتری

فصل دوازدهم : انواع تبلیغات

فصل سیزدهم : برنامه ریزی برند و تبلیغات

فصل چهاردهم : برندسازی شرکتی

فصل پانزدهم : استراتژی خوب و بد

فصل شانزدهم : چک لیست برندینگ

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-ناصحی فر

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
وحید ناصحی فر , ژاله فرزانه حسن زاده , علیرضا سالک مقدم
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941144
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
وحید ناصحی فر , ژاله فرزانه حسن زاده , علیرضا سالک مقدم
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941144
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود