افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب کاربرد هوش مصنوعی و علم داده ها در تحلیل سیستم های تصمیم گیری کسب و کارها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
رامش شاردا , دورسان دیلن , افراییم توربان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب کاربرد هوش مصنوعی و علم داده ها در تحلیل سیستم های تصمیم گیری کسب و کارها اثر رامش شاردا , دورسان دیلن , افراییم توربان ترجمه مهرداد کارگری , مصطفی اسدی بکلویی , امیرحسین ممتازی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال8,250,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Analytics, data science, & artificial intelligence : systems for decision‭ support, [2020]

درباره کتاب کاربرد هوش مصنوعی و علم داده ها در تحلیل سیستم های تصمیم گیری کسب و کارها

تجزیه و تحلیل ها به یک عامل محرک فناوری در دهه اخیر تبدیل شده اند. شرکت هایی از قبیل آی بی ام , اوراکل , مایکروسافت در حال تشکیل واحدهای سازمانی جدید با تمرکز بر ابزارهای تجزیه و تحلیلی هستند که بتوانند آنها را در بهبود کارایی و اثربخشی عملیات شان یاری کنند. تصمیم گیرندگان از داده ها و ابزارهای رایانه ای برای اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده میکنند. حتی مصرف کنندگان نیز به نحو مستقیم یا غیر مستقیم از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری در خصوص فعالیت های روزمره خود از جمله خرید , مراقبت سلامت و سرگرمی استفاده میکنند. هدف از ترجمه این کتاب , معرفی فناوری هایی است که به طور کلی و در مجموع ابزارهای تجزیه و تحلیل برای کسب و کارها نامیده میشوند , ولی با نام های دیگری از قبیل سیستم های پشتیبان تصمیم , سیستم های اطلاعات اجرایی و هوش تجاری شناخته میشدند. در این کتاب به معرفی اصول و مبانی روش ها , متدولوژی ها و تکنیک های به کار رفته برای طراحی و توسعه ی این سیستم ها پرداخته شده است. علاوه بر این , اصول هوش مصنوعی هم در رابطه با تحلیل ها و هم به عنوان یک رشته مستقل برای پشتیبانی تصمیم در اینجا بررسی شده است. امیدواریم مدیران ارشد , متخصصان و کارشناسان چه در حوزه علم و دانش و چه صنعت و شرکت های دانش بنیان , با بهره گیری از مفاهیم , تکنیک ها و موارد کاربردی ارائه شده در این کتاب بتوانند گامی موثر در جهت ارتقا و اعتلای میهن عزیزمان در حوزه های کسب و کارهای الکترونیکی , بازرگانی الکترونیکی , حمل و نقل های هوشمند , سلامت الکترونیک و خدمات آنلاین و بر خط , بردارند. همچنین این کتاب میتواند برای دانش آموختگان دانشگاه و پژوهشگران فناوری اطلاعات در حوزه صنعت , الگویی ارائه دهد تا به وسیله آن طراحی و اجرای یک پلتفرم کسب و کار را به طور دقیق و کاربردی پیاده سازی نمایند.

بریده ای از کتاب در بخش اول-فصل دوم

فعالیت های هوش مصنوعی در خدمات مالی

⚫ سینگ (2017) متوجه شده است که فعالیت های زیر در انواع مختلف خدمات مالی وجود دارند :

⚫ شخصی سازی فوق العاده زیاد ( مثلا استفاده از چت بات ها , دستیارهای شخصی و مشاوران سرمایه گذاری رباتی)

⚫ تغییر رفتار مشتری هم در شاخه های آنلاین و هم فیزیکی

⚫ تسهیل اعتماد به هویت دیجیتال

⚫ ایجاد انقلاب در پرداخت ها

⚫ به اشتراک گذاری فعالیت های اقتصادی( مثلا وام های شخص به شخص)

⚫ ارائه خدمات مالی به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و در سطح جهانی

فهرست درباره کتاب کاربرد هوش مصنوعی و علم داده ها در تحلیل سیستم های تصمیم گیری کسب و کارها

بخش اول-مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی

فصل اول : مروری بر هوش تجاری , تجزیه و تحلیل , علم داده ها و هوش مصنوعی : سیستم های پشتیبان گیری

فصل دوم : هوش مصنوعی : مفاهیم , محرک ها , فناوری های مهم و کاربردهای کسب و کار

فصل سوم : ماهیت , مدل سازی آماری و مصور سازی داده ها

بخش دوم-تحلیل های پیشگویانه/یادگیری ماشینی

فصل چهارم : الگوریتم ها , روش ها و فرایند داده کاوی

فصل پنجم : فنون یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل پیشگویانه

فصل ششم : یادگیری عمیق و رایانش شناختی

فصل هفتم : متن کاوی , تحلیل احساسات و تحلیل های اجتماعی

بخش سوم-تحلیل های تجویزی و کلان داده ها

فصل هشتم : تحلیل های تجویزی : بهینه سازی و شبیه سازی

فصل نهم : کلان داده ها , رایانش ابری و تحلیل مکانی : مفاهیم و ابزارها

بخش چهارم-رباتیک , شبکه های اجتماعی , هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

فصل دهم : رباتیک : کاربردهای صنعی و مصرفی

فصل یازدهم : تصمیم گیری گروهی , سیستم های مشارکتی و پشتیبانی هوش مصنوعی

فصل دوازدهم : سیستم ها دانشی : سیستم های خبره , توصیه گرها , چت بات ها , دستیارهای شخصی مجازی و...

فصل سیزدهم : اینترنت اشیاء پلتفرمی برای کاربردهای هوشمند

بخش پنجم-هشدارهایی در مورد تحلیل ها و هوش مصنوعی

فصل چهاردهم : مشکلات پیاده سازی : از اصول اخلاقی و حریم خصوصی تا تاثیرات سازمانی و اجتماعی

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-کارگری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
رامش شاردا , دورسان دیلن , افراییم توربان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مهرداد کارگری , مصطفی اسدی بکلویی , امیرحسین ممتازی
شابک
9786225941175
تعداد صفحات
851
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
ویرایش
یازدهم
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
رامش شاردا , دورسان دیلن , افراییم توربان
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مهرداد کارگری , مصطفی اسدی بکلویی , امیرحسین ممتازی
شابک
9786225941175
تعداد صفحات
851
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
ویرایش
یازدهم
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود