افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تفکر طراحی در تدوین استراتژی نوآوری به سوی مزیت رقابتی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کلود دیدریچ
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب تفکر طراحی در تدوین استراتژی نوآوری به سوی مزیت رقابتی اثر کلود دیدریچ ترجمه علی پورنگ , امیرغفوریان شاگردی , امید بهبودی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال3,380,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Design thinking for strategy Innovating Towards Competitive Advantage‭.

درباره کتاب تفکر طراحی در تدوین استراتژی نوآوری به سوی مزیت رقابتی

محیط کسب و کار در سال های اخیر با سرعت بیشتری نسبت بیشتری نسبت به گذشته در حال تغییر است. رویکردهای توسعه استراتژی سنتی , قیاسی و مبتنی بر داده , با این سرعت تغییر , سازگاری ندارند. زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل داده ها صرف میشود و زمان بسیار کمی برای درک نیازهای مشتری و کارهایی که باید انجام شوند , صرف میشود. تفکر طراحی , که در ابتدا توسط معماران و برنامه ریزان شهری مورد استفاده قرار میگرفت اکنون به یک رویکرد اصلی حل مشکلات تبدیل شده است که مشتریان و نیازهای آنها را در خ مقدم قرار میدهد. این کتاب توضیح میدهد که چگونه میتوان از رویکرد تفکر طراحی برای توسعه و اعتبار استراتژی های کسب و کار استفاده کرد که مطلوب (مشتریان به پیشنهادات علاقه مند هستند) امکان پذیر ( شرکت ها میتوانند به وعده های داده شده با پیشنهادهای خود عمل کنند ) قابل دوام ( شرکت ها میتوانند سود پایدار از عملیات خود ایجاد کنند ) و رقابتی (مشتریان ارزش متمایز ارائه شده را درک میکنند ) باشد. این یک رویکرد عملی استراتژی را ارائه میدهد که میتواند هم در یک محیط راه اندازی و هم در یک محیط شرکتی اجرا شود.

بریده ای از کتاب در بخش سوم-فصل هفتم

انتخاب چگونگی رقابت

هنگامی که تمرکز استراتژیک مشخص شد سوالات در مورد اینکه آیا رقابت برتر است یا متمایز بودن نیاز به پاسخ گویی دارد :

1) برتری. شرکت با بهتر بودن نسبت به رقبا , رقابت میکند. به عنوان مثال با ارائه خدمات یا محصولات بهتر , فراهم کردن پشتیبانی قبل و پس از فروش یا بهتر بودن از طریق کیفیت یا سرعت

2) تمایز. شرکت با متفاوت بودن نسبت به رقبای خود رقابت میکند. متمایز بودن ممکن است از طریق هربخش از مدل کسب و کار که مرتبط با مشتری است باشد. تمایز تنها زمانی که مشتری آن ها را به همان صورت که است می پذیرد وجود دارد.

با وجود اینکه شرکت در عرضه کالا به رقابت میپردازد یا به صورت خریدار در صنعت حضور دارد , تلاش برای برتر بودن بدون متفاوت بودن به ندرت کارساز است.

فهرست کتاب تفکر طراحی در تدوین استراتژی نوآوری به سوی مزیت رقابتی

بخش اول- مفاهیم و تئوری های طراحی استراتژی های نوآورانه

بخش دوم- یک رویکرد ساختاری به استراتژی توسعه

بخش سوم- ایجاد پایه گذاری به منظور دستیابی به استراتژی موفق

بخش چهارم- توسعه تدریجی مدل های کسب و کار به عنوان زیربنای استراتژی

بخش پنجم- قرار دادن استراتژی طراحی شده در محیط رقابتی

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی- پورنگ

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کلود دیدریچ
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
علی پورنگ , امیرغفوریان شاگردی , امید بهبودی
شابک
9786225941236
تعداد صفحات
258
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کلود دیدریچ
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
علی پورنگ , امیرغفوریان شاگردی , امید بهبودی
شابک
9786225941236
تعداد صفحات
258
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود