کتاب مدیریت رابطه تجاری و بازاریابی
کتاب مدیریت رابطه تجاری و بازاریابی اثر وحید ناصحی فر، ابراهیم سالاری نهند، غلامعلی رحیمی نشر چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب:
ارتباطات تجاری بخش مهمی از هر سازمانی است . هر عضو یک سازمان باید بتواند ایده هایش را به نحوی موثر به اشتراک بگذارد و توصیه های واضح خود را نسبت به موضوع مربوط به شرکت بیان نماید. ارتباطات تجاری نیز به افراد خارج از شرکت ارتباط دارد . یک ارتباط موثر در محیط تجاری مزایای متعددی را برای شرکت و کارمندان به همراه دارد . در ادامه این مفهوم را به بحث میگذارین و اشکال مفیدتر ارتباطات تجاری را ارائه می دهیم و توضیح میدهیم که چرا برای محیط شرکت ها بسیار حائز اهمیت است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سجاد شکوهیار، آناهیتا صفاجو
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- تعداد صفحات
- 233
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید