کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری رویکردی استراتژیک
کتاب مدیریت تکنولوژی و نوآوری رویکردی استراتژیک اثر مارگارت ای وایت، گری دی بروتن مترجم غلامرضا توکلی،مصطفی صفدری،محمد مقصودیان،مهرداد شفیعی نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در این کتاب پس از مروری بر مباحث پایه ای و بیان ضرورت و اهمیت مدیرت تکنولوژی و نوآوری در بنگاه ها به توضیح ارتباط فرآیند استراتزی مدیرت تکنولوژی و نوآوری پرداخته شده است و در ادامه فرآیند نوآوری در درون بنگاه و بر نامه ریزی اجرا و ارزیابی و کنترل آن در بنگاه بررسی شده است و مقوله های مرتبط با کسب موفقیت در مدیریت تکنولوژی و نوآوری استراتزیک ارائه شده است همچنین کتاب حاوی چهار پیوست با موضوعات مسئولیت اجتماعی و مدیرت تکنولوژی و نوآوری و مدیرت پروژه و توسعه محصولات جدید مدیریت پلتفرم ها و پرتفولیوی تکنولوژی و موج های نو آوری و پیش بینیآینده است
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مارگارت ای وایت، گری دی بروتن
- ناشر
- دفتر پژوهشهای فرهنگی
- مترجم
- غلامرضا توکلی،مصطفی صفدری،محمد مقصودیان،مهرداد شفیعی
- شابک
- 9789643794392
- تعداد صفحات
- 556
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید