افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب خلق محتوا خلق مشتری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جو پولیتزی , نیوت برت
ناشر
آموخته

کتاب خلق محتوا خلق مشتری اثر جو پولیتزی , نیوت برت ترجمه سعید زرگریان نشر آموخته منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال2,040,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

پیام‌های تبلیغاتی سنتی در رسانه‌های چاپی، تلویزیون و اینترنت شبیه به فریاد زدن بر سر مخاطب هستند. این تبلیغات کم‌کم جایشان را به بازاریابی محتوایی می‌دهند: بازاریابی محتوایی گفت‌و‌گویی تعاملی با مشتریان را آغاز کرده است. حالا دیگر اگر محتوا تولید نکنید، انگار اصلا وجود ندارید!

فهرست مطالب
پیشگفتار مترجم
پیشگفتار
مقدمه
بخش یک : مواجهه با انقلاب بازاریابی محتوایی
1- تغییر به سمت بازاریابی محتوایی
2- شش دلیل (برای حرکت کسب وکارها به سمت بازاریابی محتوایی)
بخش دو : شیوه‌ی اجرای بازاریابی محتوایی
3- ایجاد ذهنیت بازاریابی محتوایی (و هماهنگ سازی آن در سازمان)
4- انتخاب محتوای مناسب (با توجه به راهبرد)
5- تولید محتوای فوق العاده
6- جای دادن «بازاریابی» (در بازاریابی محتوایی)
بخش سه : از روش باهوش ترین بازاریاب ها درس بگیریم
7- مروری بر داستان موفقیت بهترین روش ها
8- جوشکاری جذاب می شود
9- غول‌های صنعت را از پا درآورید
10- فهم نسل انفجار و وبلاگ‌نویسی (در یک آژانس روابط عمومی)
11- وب سایتی کم خرج در کلاس جهانی (برای یک مؤسس هی طراز اول ناسودبر)
12- کارآفرینان فردی (نتایج بزرگ برای کسب وکارهای کوچک)
13- افزایش سود خالص (بازاریابی محتوایی در استرالیا)
14- به نورثرِن تراست اعتماد کنید (اجرای راهبردی عالی در بازاریابی محتوایی)
15- تحکیم روابط با اعضا و جامعه‌ی کاربران
16- تحکیم روابط با مشتریان (هدف بسِت بای)
17- تسریع مقبولیت یک مفهوم و یک محصول
18- حفظ ارزش محتوا
19- بازاریاب محتواییِ یک بازاریاب محتوایی (داستان توماس نتِ)
20- آموزش بازاریابی مؤثر به مشتریان (از سوی یک ارائه دهنده‌ی نرم افزار ایمیل)
21- ساخت برندی جدید و قدرتمند (برای مؤسسه ی حقوقی بریتانیایی)
22- عملکردجهانی، بومی و به صرفه (راکوِل اتومِیشِن از بازاریابی محتوایی استفاده می کند)
بخش چهار : درس‌ها را به کار ببندید
23- ده درس مهم بازاریابی محتوایی (که از فعالان موفق این حوزه می آموزیم)
24- تدوین راهبرد بازاریابی محتوایی (پژوهش موردی: از آغاز تا پایان)
25- بقای بازاریابی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آموخته-زرگریان

مشخصات

موضوع
اقتصاد
مولف
جو پولیتزی , نیوت برت
ناشر
آموخته
مترجم
سعید زرگریان
شابک
0986226650427
تعداد صفحات
296
قطع کتاب
رقعی
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
اقتصاد
مولف
جو پولیتزی , نیوت برت
ناشر
آموخته
مترجم
سعید زرگریان
شابک
0986226650427
تعداد صفحات
296
قطع کتاب
رقعی
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود