مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب دیجیتال مارکتینگ
مرجع:
دسته بندی:
مدیریت
مولف
راحله ابراهیمی
ناشر
دنیای اقتصاد
ریال300,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب دیجیتال مارکتینگ چکیده ای از سرفصل های کلیدی بازاریابی دیجیتال را به زبانی ساده بیان داشته است. نویسنده کوشیده است علاوه بر انتقال مفاهیم کلیدی، تاثیرات استراتژی بازاریابی دیجیتال و ابزار آن را توضیح دهد و با معرفی انواع رسانه و استراتژی بازاریابی دیجیتال به بررسی مزایای آن اعم از تعامل پذیری و فردی سازی بپردازد. ابزارهای بازاریابی دیجیتال که در این کتاب بررسی شده عبارتند از: ایمیل، وب سایت، روابط عمومی آنلاین و تبلیغات در رسانه ها و شبکه های اجتماعی.
دنیای اقتصاد-ابراهیمی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- راحله ابراهیمی
- ناشر
- دنیای اقتصاد
- شابک
- 9786004970976
- تعداد صفحات
- 160
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
راحله ابراهیمی
ناشر
دنیای اقتصاد
شابک
9786004970976
تعداد صفحات
160
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظر دهید