کتاب احساسات رسانه و سیاست
کتاب احساسات رسانه و سیاست نویسنده کارن وال یورگنسن ترجمه محسن گودرزی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
احساس بخش جدا نشدنی پیام های رسانه ای است که عنصری مهم در شکل دادن به روایت های اجتماعی به حساب می آید ، و نحوه واکنش به این روایت های مشترک را تعیین میکد. احساسات می توانند هم تفرقه افکن باشند و هم طرد کننده. با داشتن این قابلیت در اکثر موارد در تحقیقات رسانه ای نادیده گرفته می شوند . این اثر به تحقیق درباره نقش احساسات در سیاس رسانه ای شده و بررسی موشکافانه رابطه بین احساسات ، سیاست و رسانه می پردازد .
از جمله موضوعاتی که در این کتاب بررسی شدهاند عبارتند از :
- معماری واکنش های عاطفی فیسبوک
- خشم دونالد ترامپ
- استفاده کردن از روایتگری شخصی شده در هشتگ های فمنیستی توییتر
- نقش احساسات در روزنامه نگاری برنده جایزه
مشخصات
- موضوع
- علوم سیاسی
- مولف
- کارن وال یورگنسن
- ناشر
- لوگوس
- مترجم
- محسن گودرزی
- شابک
- 9786227825183
- تعداد صفحات
- 229
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید