کتاب جامعه و رسانه های نوین
کتاب جامعه و رسانه های نوین نویسنده دینا رولینگر ترجمه میلاد پوررجبی، حمیدرضا بیژنی نشر نقد فرهنگ منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
New media and society
درباره کتاب:
ما در دنیای فناوری شنا می کنیم اما به ندرت به این فکر میکنیم که چگونه رسانه های نوین به طور بالقوه شیوه های تعامل با یکدیگر یا شکل دادن به نحوه زندگی ما را تغییر می دهند . در کتاب جامعه و رسانه های نوین دیتا رولینگر رویکردی جامعه شناختی برای درک چگونگی شکل دهی رسانه های نوین به تعاملات ، تجربیات و نهادهای ما ارائه می کند. رولینگر با استفاده از مطالعات موردی و تمرین های درون کلاسی به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه رسانه های نوین همه چیز، از روابط ما و دوستان و خانواده تا تجربیاتمان در در محل کار تغییر می دهند. هر فصل موضوع متفاوتی -احساس ما از خود و روابطمان تحصیلات ، نذب ، قانون، کارو سیاست را در بر می گیرد و ارزیابی می کند که چگونه رسانه های نوین دنیایی که در آن زندگی میکنیم و همچنین انتظارات و تجربیات ما از آن به ویژه در بسترهای نهادی را تغییر می دهند.
مشخصات
- مولف
- دینا رولینگر
- ناشر
- نقد فرهنگ
- مترجم
- میلاد پوررجبی، حمیدرضا بیژنی
- شابک
- 9786227919301
- تعداد صفحات
- 328
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
نظر دهید