افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مرزهای صدا در طراحی راهنمایی برای هویت بخشی به محصول از طریق صداها

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
دوریانا دال پالو، کلودیا دی جیورجی، بئاتریس لرما، الئونورا بوئیاتی
ناشر
بازاریابی
‎ریال260,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

مرزهای صدا در طراحی مرزهای صدا در طراحی کاری کارستان کرده است. در این کتاب در می یابیم که صدا برای طراحی محصول یک الزام است و به عصری از طراحی می رسیم که با نام عصر چهارم طراحی شناخته شده است؛ یعنی توانایی صدا و مطالعه ی آن پس از لحظه ی تولیدش با این هدف که بعدا بتوانیم دقیقا عین همان صدای تولید شده را با همه ی ویژگیها و مشخصات آن، بی کم و کاست تولید کنیم.  بخش بسیار کوچکی از صداهایی که در معرض آن قرار داریم نظیر صدای خش خش بسته بندی، صدای چرخش صندلی اداری، صدای ملایم لباسها... عامدانه طراحی شده اند. اگر بتوانیم برای سایر محصولات از صدا بهره برداری کنیم، عملا مشتری احساس بهتری خواهد داشت و محصول، هویت خاصی پیدا می کند

ما بايد صدا را طراحي کنيم و آن را به عنوان بخش جدايي ناپذير ابتداي فرايند طراحي در نظر بگيريم. همه ي ما به دنياي ناملموسي از صداها وصل هستيم، اما چيزي که اغلب فراموش مي شود اين است که فقط بخش بسيار کوچکي از صداهايي که در معرضشان هستيم، عامدانه طراحي شده اند. روشهاي طراحي و مهندسي طراحي، روانشناسي و ارگونومي شناختي، آکوستيک و سايکو آکوستيک در بهبود صداي محصول مشارکت مي کنند و رويکردي بينارشته اي و چند رشته اي را تشکيل مي دهند. از دهه ي 60 و 70 ميلادي به اين سو و بويژه در دهه هاي اخير، صنايع متعددي به استفاده از طراحي صدا در محصولاتشان علاقه مند شده اند؛ اين صنايع را با عنوان آيکون هاي صدا مي شناسند. چند نمونه ي معروف در اين زمينه عبارتند از: صداي غرش معمول موتورسيکلت هاي هارلي ديويدسون که شرکت سازنده اش سعي در ثبت حقوق انحصاري براي اين صدا را داشت و صداي بالا آمدن سيستمهاي عامل مختلف از قبيل صداهايي که برايان انو براي مايکروسافت يا جيم ريکس براي سيستم عامل مکينتاش ساخته است. علاقه ي شرکتها، محققان و بخشهاي تحقيق و توسعه و فرصتهاي پيش رويشان براي سرمايه گذاري بر صداي محصول به منظور انتقال مفاهيمي با ارزش معنوي به محصولاتشان، بهبود تجربه ي کاربر در مرحله ي مصرف، افزايش سازگار محصول با مشتري و تقويت هويت برند است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-اکبریه

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دوریانا دال پالو، کلودیا دی جیورجی، بئاتریس لرما، الئونورا بوئیاتی
ناشر
بازاریابی
مترجم
حمید اکبریه
تعداد صفحات
155
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دوریانا دال پالو، کلودیا دی جیورجی، بئاتریس لرما، الئونورا بوئیاتی
ناشر
بازاریابی
مترجم
حمید اکبریه
تعداد صفحات
155
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود