افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ماکیاولی و مدیریت

مرجع:
دسته بندی: رمان و داستان
مولف
آلیستر مک آلپاین
ناشر
چالش
‎ریال2,550,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب ماکیاولی و مدیریت در مورد راه اندازی، مدیریت، گسترش و افزایش موفقیت یک کسب و کار است.کتاب حاضر در ۲۶ فصل نگاشته شده است و مطالبی مهم و کاربردی در زمینه ایجاد و مدیریت کسب و کار را بیان می‌کند. نویسنده‌ کتاب، مک آلپاین، سیاستمدار، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی مشهوری بود که پیش از ورود به سیاست مشاغل مختلفی را در کسب و کار تجربه کرده بود. تجربه‌ی او در تجارت در کشورهای مختلف و به ویژه سیاست در انگلستان به او در فهم ماکیاولی و درک رفتارهای سیاسی در کسب و کار بصیرت بی‌نظیری بخشیده بود.
نیکولو ماکیاولی بین سال‌های ۱۴۶۹ تا ۱۵۲۷ زندگی می‌کرد. او اهل فلورانس بود و در همان‌ جا فرصت یافت هنر سیاست را بیاموزد. ناپلئون و ریشیلیو از جمله تحسین کنندگان او بودند. ماکیاولی اقدامات گذشتگان را می‌گرفت و با استفاده از نمونه‌های آن‌ها استراتژی‌هایی برای معاصران خودش تدوین می‌کرد.
در کتاب ماکیاولی و مدیریت، نویسنده، درس‌هایی که ماکیاولی داده است را با بینش‌های خود که در پست و بلند زندگی به دست آورده آمیخته و این مجموعه را با فعالیت‌های یک کسب‌و‌کار تطبیق داده است. نویسنده بر این باور است که این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا از میان جهان پیچیده و آشفته‎ی کسب و کار کوره‌راه ایمنی برای خودش بیاید و به شناختی از طبیعت بشر، که برای ادامه‌ی حیات در جنگل حرص و آز و خیانت تجارت ضروری است، ذست پیدا کند.

بخش‌هایی از کتاب
-ساختن یک کسب و کار در مرحله نخست از یک ایده-غالبا ایده‌ی ساده‌ای مثل این‌ که گروهی از مردم به محصول خاصی نیاز دارند- آغاز می‌شود. ایده پاسخ دادن به آن نیاز است. این ایده ضرورت ندارد که نو باشد؛ در واقع ایده‌ی یک کسب و کار می‌تواند بسیار کهن باشد. شخص باهوشی که یک کسب و کاری را شروع می‌کند، غالبا یک ایده‌ی کهن را به قالب نو در می‌آورد.
-کسانی که سالیان درازی برای دیگران کار کرده‌اند، آرزویشان این است که کسب و کاری از خودشان داشته باشند. هرچه سنشان بالاتر می‌رود خود را از این آرزو دورتر می‌بینند. ولی نباید بترسید زیرا سن و سال معیار موفقیت نیست. عاملی که آدمیان را به جایی می‌رساند که همه‌گونه خطر را به جان می‌خرد تا آقای خودشان باشند فقط دل و جرات است و ترس در آن‌ها تردید به وجود می‌آورد.
-هرچه اصولی که کسب و کار بر آن بنا شده ساذه تر باشد، کارکنانش آن را بهتر می‌فهمند و شانس موفقیت آن افزایش می‌یابد. بنیانگداران کسب و کارها باید ایده‌های خود را به دقت بررسی کنند و همچنان که کسب و کارشان توسعه ‌پیدا می‌کند، این ایده‌ها را به کارکنانشان به نحوی ارئه کنند که به یک آیین یا مرام تبدیل شود. در این صورت موفقیت آن کسب و کار در نسل‌ها ادامه می‌یابد
-در سختی‌ها هرگز کسی را برای به دست آوردن امتیاز فریب ندهید. زیرا کسانی که فریب خورده‌اند به شدت مقاومت می‌کنند و سود کوتاه مدت برای شما دردسر بلند مدت درست می‌کند. لازم نیست برای راه اندازی کسب و کارتان به فریب کاری دست بزنید.

فهرست مطالب:
فصل اول: درباره حامیان و دست پروردگان
فصل دوم: آغاز کردن یک کسب و کار
فصل سوم: کسب و کار و دولت
فصل پنجم: شرکت‌های خانوادگی
فصل ششم: تسخیر یک شرکت
فصل هفتم: به کنترل درآوردن شرکت تسخیر شده
فصل هشتم: اداره‌ی کسب و کاری که به تازگی به دست آمده است.
فصل نهم: دزدیدن یک شرکت
فصل دهم: رسیدن به قدرت
فصل یازدهم: استفاده از مشاوران
فصل دوازدهم: نیاز به وفاداری
فصل سیزدهم: مدیریت آدم‌ها
فصل چهاردهم: قدرت کارکنان
فصل پانزدهم: برخورد با نهاد
فصل شانزدهم: لزوم از خود گذشتگی کامل
فصل هفدهم: کاربرد حیله‌گری
فصل هجدهم: مدیریت مالی و شناخت پول
فصل نوزدهم: کنترل هزینه‌ها
فصل بیستم: چاپلوسی و سودهای ساختگی
فصل بیست و یکم: تدوین ساختار کسب و کار
فصل بیست و دوم: تصویر شرکت
فصل بیست و سوم: روابط عمومی
فصل بیست و چهارم: مزایا و معایب شهرت
فصل بیست و پنجم: چرا شرکت‌ها ناکام می‌شوند
فصل بیست و ششم: به وجود آوردن بخت خویشتن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چالش-خلیلی شورینی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
آلیستر مک آلپاین
ناشر
چالش
مترجم
سهراب خلیلی شورینی
شابک
978-622-6017-25-1
تعداد صفحات
281
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
آلیستر مک آلپاین
ناشر
چالش
مترجم
سهراب خلیلی شورینی
شابک
978-622-6017-25-1
تعداد صفحات
281
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود