افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب چرا خطا می کنیم

مرجع:
مولف
جوزف.ت.هالی نان
ناشر
مرو
‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب به خطاهای افراد و عوامل گوناگونی که موجب بروز چنین خطاهایی می شود می پردازد، مولف خطاهای رایج میان زنان و مردان را معرفی و راهکارهایی برای کاهش اشتباهاتی که مرتکب می شویم ارائه می کند. مجموعه ی حاضر بینشی دقیق نسبت به خودمان در اختیار می گذارد و توانایی یا عدم توانایی ما در انجام اموری خاص را روشن می کند تا با درکی که از خودمان به دست می آوریم به اموری که در آن قوی تریم بپردازیم و از بروز اشتباهات و خطاها در امان بمانیم.

گزیده ای از کتاب

اشتباهات ناشی از غفلت، به قدری متداول است که محققان نام خاصی به آن داده اند: “اشتباه تصحیح کنندگان متن (یعنی افرادی که متنی را قبل از آنکه با پرینتر چاپ می شود می خوانند و تصحیح می کنند). چنانکه بعدا خواهیم دید این گونه اشتباهات روزمره تناقض های جالبی را در درک انسان برملا می کند. درک انسان تا حد زیادی اقتصادی است؛ بدین معنی که ما به چیزهایی توجه می کنیم و به چیزهایی دیگر توجه نمی کنیم. بدین معنی که همیشه میزان توجه به چیزهای دور و برمان آن طور که فکر می کنیم یکسان نیست. ما به ابتدای کلمه ی (یک چرخ و یک چرم) بیشتر توجه می کنیم. جاهایی که ما به آن ها فکر می کنیم بینش بهتری به ما می دهد تا بدانیم دنباله ی جمله چگونه باید باشد و بدین ترتیب توجه زیادی هم نخواهد. سرمایه گذارها هم این گونه عمل می کنند. آن ها به اخبار مالی که ابتدای هفته منتشر می شود بیشتر توجه می کنند اما آخر هفته توجه شان کمتر می شود.

درواقع، این کار آن قدر اتفاق افتاده که می توان یک اصل کلی را به آن نسبت داد و آن اصل این است: ما سطحی نگر هستیم و هر چه در کاری ماهرتر باشیم سطحی نگرتر می شویم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مرو-بیات سرمدی

مشخصات

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
جوزف.ت.هالی نان
ناشر
مرو
مترجم
ژاله بیات سرمدی
شابک
9.78964E+12
تعداد صفحات
234
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
انگیزشی و موفقیت
مولف
جوزف.ت.هالی نان
ناشر
مرو
مترجم
ژاله بیات سرمدی
شابک
9.78964E+12
تعداد صفحات
234
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود