افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب محیط کسب و کار جهانی

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
جانت موریسون
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب محیط کسب و کار جهانی ( رویارویی با چالش ها ) اثر جانت موریسون ترجمه قربانعلی مهربانی ، فاطمه زرگران خوزانی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال3,150,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب محیط کسب و کار جهانی

رویارویی با چالش ها

کتاب حاضر به طور خاص به دو موضوع حیاتی جهانی سازی و تنوع توجه دارد.همچنین به صورت انتقادی به مفاهیمی همچون محیط چند لایه کسب و کاری ، محیط چند بعدی ، نقش دولت ، اقتصادهای نوظهور ، جوامع در حال تغییر ، جهانی شدن صنایع ، ریسک های بین المللی و مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری می پردازد.هر کسب و کاری که وارد محیط جهانی می شود باید به تاثیراتی که بر بازار گذاشته و تاثراتی که پذیرفته آگاه باشد تا بتواند چالش های پیش رو را مدیریت کند.

بریده ای از کتاب

اگرچه از شکل گیری اهداف شرکتی و اجرایی ساختن آن ها صحبت می کنیم ، در واقع کسانی که شرکت را راه اندازی می کنند همان کسانی هستند که تصمیمات کلیدی را می گیرند .در این بخش به بازیکنان و فرایندهایی که این وظیفه را انجام می دهند نگاهی می اندازیم .ابتدا در این قسمت به فرم ها ، ساختارها ، فرایندهایی توجه می کنیم که چارچوب قانونی را تشکیل می دهند : این موضوعی است که لازم است شرکت ثبل از اینکه درگیر املاک و مستغلاتش همچون تولید شود آن را در نظر بگیرد.بیشتر کسب و کارها در یک مسیر کوچک و با بنیان گذارانی که صاحبان اولیه آن هستند ، آغاز می شود.آن ها مسئولیت مهمی را به ویژه در مراحل اولیه کسب و کار بر دوش دارند.

فهرست کتاب محیط کسب و کار جهانی

فصل اول : مقدمه ای بر کسب و کارها

فصل دوم : جهانی شدن و محیط کسب و کار

فصل سوم : اقتصادهای ملی در محیط جهانی

فصل چهارم : تجارت بین المللی و رقابت جهانی

فصل پنجم : استراتژی هایی در جهانی جهانی شده

فصل ششم : محیط های فرهنگی و اجتماعی

فصل هفتم : محیط سیاسی

فصل هشتم : محیط قانونی

فصل نهم : بازارهای مالی

فصل دهم : فناوری و نوآوری

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-قربانعلی مهربانی

مشخصات

موضوع
اقتصاد
مولف
جانت موریسون
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
قربانعلی مهربانی ، فاطمه زرگران خوزانی
شابک
9786223740404
تعداد صفحات
400
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
اقتصاد
مولف
جانت موریسون
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
قربانعلی مهربانی ، فاطمه زرگران خوزانی
شابک
9786223740404
تعداد صفحات
400
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود