افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب راهنمای مدیریت شکایات مشتری

مرجع:
دسته بندی: خانه
مولف
آنجلینا بودن
ناشر
پویش مدام

کتاب راهنمای مدیریت شکایات مشتری اثر آنجلینا بودن ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,490,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب راهنمای مدیریت شکایات مشتری

پیدا کردن و حفظ مشتریان بسیار سخت و از دست دادن آن ها بسیار آسان است ، فقط کافی است توجهی به گلایه ها و انتقادهای آن ها نکنید.ممکن است در اکثر مواقع کار به شکایت کتبی و رسمی نرسد اما مشتریان پاسخ شما را فقط با نخریدن نمی دهند ، بلکه می توانند ضعف های شما را به صدها نفر بگویند و حتی باعث نابودی کسب و کار شما با کاهش شدید فروش شوند.

بریده ای از کتاب 

دلایل زیادی برای شکایت وجود دارد اما مشخص کردن اینکه چند درصد از افراد در هر دسته قرار می گیرند کار دشواری است . بیشتر اوقات دلایت مشتریان مختلف و متعدد است.دلایل نارضایتی مشتری هر چه باشد شما نباید احساساتی را که در پشت آن اعتراضات وجود دارد نادیده بگیرید.تمامی شکایت کننده ها علاوه بر مدیریت شکایات به گوشی شنوا ، درک ، ملاحظه و انتخاب با دقت کلمات نیاز دارد.

فهرست کتاب راهنمای مدیریت شکایات مشتری

فصل اول : چرا مشتریان شکایت می کنند ؟

فصل دوم : استقبال از شکایات مشتری

فصل سوم : چگونه مشتریان شکایت می کنند ؟

فصل چهارم : سیاست های مدیریت شکایات

فصل پنجم : برقراری ارتباط با شکایات کننده

فصل ششم : روانشناسی برقراری ارتباط

فصل هفتم : تحلیل گری رفتار های متقابل 

فصل هشتم : شکایات درون سازمانی

فصل نهم : وفادار کردن مشتری

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پویش مدام-فرشید عبدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
آنجلینا بودن
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی
شابک
9786229706527
تعداد صفحات
132
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
آنجلینا بودن
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی
شابک
9786229706527
تعداد صفحات
132
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود