دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

‎ریال1,050,000
کتاب ارزش آفرینی برای مشتریان در بانکداری مدل مشتری مداری زوریخ اثر آوگه دیکوت , برنهارد کویه , اکسل لیبترو ترجمه پوررستمی , رهگذر , شاه قاسمی توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است
‎ریال900,000
کتاب درآمدی بر نظریه خط مشی عمومی اثر کریستوفر دابلیو , کوین بی اسمیت , لاریمر ترجمه دکتر حمید زارع , دکتر حسام خضرایی حاذق فکر توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است.
‎ریال2,000,000
کتاب شبیه سازی با ارنا شبیه سازی فرآیندهای کسب و کار اثر دیوید کلتون , رندال سادووسکی , نانسی زوپیک ترجمه دکتر سیدمجتبی سجادی ,دکتر محمدرضا تقی زاده یزدی , نگار پورفرج قاجاری , عماد پیوسته توسط انتشارات دانشگاه تهران...

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود