معرفی کتاب هایی برای داشتن کسب و کار موفق در برهه حساس

نوشته شده در تاریخ11 ماه پیش

اگر به دنبال کتابی هستید که به وسیله آن کسب و کار خود را رونق دهید و مشتری های زیادی داشته باشید؛ دیگر جای نگرانی نیست زیرا در این مطلب به شما کتاب های مفیدی را در زمینه کسب و کار معرفی می کنیم. با مطالعه این ۸ کتاب می توانید در شغل خود پیشرفت داشته باشید.

کتاب طرفداران دو اتیشه

این کتاب مشهور، اثر نویسنده مشهوری است که کتاب هایش در زمینه موفقیت شغلی بسیار مشهور هستند. پت فلین در این کتاب، درباره موفقیت در بازاریابی مجازی سخن گفته است. او شیوه جذب مشتری را به صورت کامل توضیح می دهد و درباره راهکارهایی برای راضی نگه داشتن مشتری نیز مطالب مفیدی نوشته است.

اگر می خواهید کسب و کار مجازی شما در اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی رونق بگیرد و بازدید زیادی داشته باشد؛ این کتاب برای شما بسیار مفید است. با این کتاب مشتریان فعال شما در شبکه های اجتماعی، به تبلیغ صفحه شما در شبکه های اجتماعی می پردازند. به این ترتیب فروش بیش تری خواهید داشت.

بهترین قصه گو برنده است

کتاب بهترین قصه گو برنده است

کتاب ها قدرت زیادی در بالا بردن انگیزه انسان ها دارند. کتاب بهترین قصه گو برنده است به شما کمک می کند تا داستان ها را با قدرت تخیل زیادی ترکیب کرده و بیان کنید. همچنین شیوه جلب توجه مخاطب، انگیزه دادن به شنوندگان، داشتن نوآوری، ارتباط کلامی موفق با شنونده را نیز به شما می آموزد.

کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش

کتاب قصه پرداز کسب و کارت باش اثر متیو دیکس است. در این کتاب شیوه صحیح بیان و بازاریابی را به شما می آموزد. برای هر کسب و کاری، لحن مناسب یکی از مهم ترین ویژگی ها است که در این کتاب شیوه صحیح تبلیغ و بیان را می آموزید. شیوه شوخ طبعی هم در جلب توجه مخاطب مهم است که در کتاب به صورت کامل بیان شده است.

کتاب ناخدایی دیجیتال

کتاب ناخدایی دیجیتال، کتابی ایرانی است که آن را دکتر زنجانی با همکاری شادی ایران دوست و فراز نبیی در زمینه کسب و کار موفق اینترنتی نوشته است. در این کتاب شیوه تبلیغ و توسعه کسب و کار دیجیتال را بیان کرده اند. همچنین به اهمیت فضای مجازی در فروش و جذب مشتری اشاره شده است.

 پیروزی آگاهانه

کتاب پیروزی آگاهانه

کتاب پیروزی آگاهانه نوشته کلیتون ام کریستنسن تدی حال کارن دیلون و دیوید اس دانکن است. در این کتاب نکته های را برای فروش بیش تر محصولات و جلب رضایت مشتری آورده اند. کتاب با ذکر مثال هایی از ورشکستگی شرکت های بزرگی که دوباره کار خود را آغاز کردند، به مخاطب انگیزه می دهد تا با وجود موانع زیاد بتواند با تلاش به خواسته های خود برسد.

 در این کتاب توجه زیادی به خواسته مشتریان می شود و علت شکست بسیاری از کسب و کارها را عدم توجه به نیاز مشتری می داند. این کتاب می تواند برای شما انگیزه ای ایجاد کند تا به موفقیت شغلی برسید. به طور کلی در این کتاب با شیوه تبلیغ و بازاریابی برای کارهای اینترنتی آشنا خواهید شد.

کتاب مشتریان گرسنه

کتاب مشتریان گرسنه، با ارائه راهکارهایی جدید در پی ایجاد کسب و کار موفق و جذب مشتری بوده و در این زمینه، پیشنهادات خوبی را برای خوانندگان مطرح می کند. کلایتون کریستینسن استادی در دانشگاه هاروارد است که عقیده دارد که با شناخت نیازها و اهداف مشتریان می توانیم به راهکارهای سودآور برسیم.

کتاب لازم نیس دیوانه وار کار کنی

جیسون فرید و دیوید هاینمیر هانسن نویسنده این کتاب پرفروش هستند. آن ها معتقدند که با کار زیاد نمی توانید به هدف اقتصادی خود برسید؛ بلکه فقط با اثربخش بودن می توانید به خواسته هایتان برسید. آن ها به کیفیت کار باور داشتند و زمان بیش تر و تولید محصول بیش تر از نظر آن ها تأثیر زیادی در رسیدن به اهداف ندارد.

آن ها عقیده دارند که حواس پرتی عامل اصلی شکست کسب و کار است و با پیشنهاداتی از بروز حواس پرتی و داشتن وسواس زیاد جلوگیری می کنند. آن ها آرامش را جایگزین استرس می کنند و اعتقاد دارند که استرس و نداشتن امنیت در محل کار، باعث بروز بسیاری از مشکلات کاری می شوند.

لازم نیس دیوانه وار کار کنی

ممکن است شما هم با افرادی برخورد داشته باشید که ساعت ها مشغول کار کردن هستند ولی از جایگاه شغلی خود راضی نیستند. کتاب لازم نیس دیوانه وار کار کنی به افراد سخت کوش می آموزد که فقط سخت کار کردن مهم نیست بلکه برای موفقیت شغلی باید بر روی کیفیت کار تمرکز کنید.

 طبق گفته نویسنده، اگر شخصی نزدیک به ۴۰ ساعت در هفته کار می کند ولی به زمان بیش تری نیاز دارد؛ باید شیوه انجام دادن کارهایش را تغییر دهد. یکی از عوامل مؤثر در بالا بردن کیفیت کار، ایجاد آرامش در کسب و کار است. اگر فضای کار بدون استرس باشد، کارمندان و مدیریت، نتیجه بهتری کسب می کند.

خرید کتاب ها برای داشتن کسب و کار موفق

کارآفرین ها و افرادی که تازه کسب و کارشان را راه اندازی کرده اند؛ می توانند با مراجعه به کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده است، به اهدافشان دست یابند. این کتاب ها حاصل تجربه کارآفرین های زیادی است و از موفقیت ها و شکست های آن ها تا رسیدن به درآمدهای بالا را شرح داده است. کتاب هایی که در زمینه داشتن کسب و کاری موفق نوشته شده اند؛ شیوه صحیح مذاکره در قراردادهای کاری، بازاریابی و جذب مشتری را به شما می آموزند.

پس اگر می خواهید در فضای مجازی درآمد زیادی کسب کنید و دنبال کننده های زیادی داشته باشید! باید به سراغ خرید کتاب های بازاریابی اینترنتی بروید. در این کتاب ها الگوهای زیادی را برای مخاطبان شرح داده اند که می توانید با استفاده از آن ها کارتان را توسعه دهید.

جمع بندی

کتاب ها منابع خوبی برای آموزش مهارت های کسب و کار هستند و به وسیله آن ها می توانید فروش بیش تری داشته و کسب و کار خود را توسعه دهید. پس اگر در جستجوی بهترین کتاب در زمینه کسب و کار اینترنتی هستید؛ کتاب های این مقاله می توانند برای راه اندازی و گسترش شغل اینترنتی شما مفید باشند. 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود