افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب برنامه ریزی استراتژیک کاربردی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
حمیدرضا رضوانی
ناشر
کتاب مهربان

کتاب برنامه ریزی استراتژیک کاربردی اثر حمیدرضا رضوانی از نشر مهربان منتشر شد. 

ادامه مطلب
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
‎ریال1,620,000 ‎ریال1,800,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب برنامه ریزی استراتژیک کاربردی 

این کتاب برای درس مدیریت استراتژیک و یا درس برنامه ریزی استراتژیک در تمامی گرایش ها و مقاطع رشته های مدیریت و مهندسی قابل استفاده است. تدریس و بکارگیری مطالب این کتاب مفید بودن آن را نشان داده است. امید است مطالب آن برای اساتید، پژوهشگران، مدیران حرفه ای، مشاوران، دانشجویان و علاقه مندان به مباحث مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک مفید باشد. 

بریده ای از کتاب فصل دوم صفحه 83 "مفهوم استراتژیک "

هربرنامه ای از دو قسمت تشکیل میشود. هدف و روش رسیدن به هدف، در برنامه ریزی استراتژیک،هدف، مقصد استراتژیک وضعیت مطلوب است و استراتژی روشی است برای حرکت به سمت آن، مقصد استراتژیک نیز مانند هر مفهوم دیگری ممکن است سلسله مراتب خاص خود را داشته باشد. از آن جمله میتوان به مواردی چون: ماموریت،چشم انداز،ارزش ها و باور ها، اهداف کیفی سازمان و سایر موارد مشابه اشاره نمود. آنچه مسلم است همه این موارد از ویژگی یکسان کلی بودن،الهام بخش بودن، وحدت بخش بودن، مقید نبودن به زمان و مکان و غیره برخوردارند. همه اینها مقصد استراتژیک هستند و هر یک جنبه ای از آن را بیان می کند. این مفهوم استراتژیک است. 

فهرست کتاب به شرح زیر است:

  1. مفاهیم زیربنایی مدیریت استراتژیک
  2. مقصد استراتژیک سازمان
  3. بررسی عوامل خارجی تجزیه و تحلیل محیط خارجی
  4. بررسی عوامل داخلی تجزیه و تحلیل سازمانی
  5. انواع استراتژی استراتژی سطح کل سازمان
  6. انواع استراتژی استراتژی سطح کسب و کار
  7. انواع استراتژی استراتژی سطح واحدهای کارکردی
  8. شناسایی، ارزیابی و اننتخاب استراتژی
  9. فهرست

برای خرید کتاب با تخفیف به سایت مهربان مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان -رضوانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
حمیدرضا رضوانی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-5823-01-1
تعداد صفحات
312
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
7
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
حمیدرضا رضوانی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-5823-01-1
تعداد صفحات
312
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
7
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود