افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
هلن گوورک ، پیترمک گلدریک
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی اثر هلن گوورک ، پیترمک گلدریک ترجمه مریم درویشی ، عذرا نژاد فتحی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال3,800,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

صنعت خرده فروشی و فرایند فروش کالا تکامل تاریخی و جذابی را طی قرن ها سپری کرده است.خرده فروشی صنعتی پویا است که به صورت پیوسته در حال تکامل است . این صنعت هم منعکس کننده تغییرات جامعه است و هم بر آن اثر می گذارد. با توجه به اینکه صنعت خرده فروشی از نقطه نظر منبع یابی محصولات و توزیع آن ها در میان مصرف کنندگان صنعتی جهانی به شمار می رود ، در نتیجه تاثیرات قابل توجهی بر اقتصاد ، جامعه ، محیط زیست در سراسر جهان می گذارد.

بریده ای از کتاب

خرده فروشی همواره با سبک زندگی مصرف کنندگان و روندهای تاریخی گسترده مرتبط بوده است.انسان ها برای رفع نیازهای مختلف از جمله بقا  و عزت نفس به طور مستمر درگیر مصرف و بنابراین مصرف کننده بوده اند.خرده فروشی تا حدودی مداخله ای جدید در مصرف است.در ابتدا انسان ها برای محصولاتی که مصرف می کردند به جوامع کوچک وابسته بودند ، خرده فروشی هم راستا با بهبود کانال های ارتباطی و حمل و نقل توسعه یافت تا بیش از پیش از طریق تجارت به ارتباط جوامع کمک کند.

فهرست کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

فصل اول : مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی خرده فروشی

فصل دوم : استراتژی های بازاریابی خرده فروشی

فصل سوم : رفتار مصرف کننده و بخش بندی بازار خرده فروشی

فصل چهارم : مدیریت محصول و برند خرده فروشی

فصل پنجم : خرید و بازار پردازی خرده فروشی

فصل ششم : قیمت گذاری خرده فروشی

فصل هفتم : ارتباطات بازاریابی خرده فروشی

فصل هشتم : موقعیت مکانی خرده فروشی

فصل نهم : طراحی و چیدمان خرده فروشی

فصل دهم : خدمات مشتری خرده فروشی

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-مریم درویشی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
هلن گوورک ، پیترمک گلدریک
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مریم درویشی ، عذرا نژاد فتحی
شابک
9786223740350
تعداد صفحات
506
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
هلن گوورک ، پیترمک گلدریک
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مریم درویشی ، عذرا نژاد فتحی
شابک
9786223740350
تعداد صفحات
506
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود