افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برند شخصی شهرت انتخابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
زهرا عیدی
ناشر
بازاریابی

کتاب برند شخصی شهرت انتخابی اثر زهرا عیدی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب برند شخصی شهرت انتخابی

کتاب برند شخصی ، شهرت انتخابی برخی مباحث را عنوان کرده که در کتابهای قبلی نبود ازجمله برند کارفرمایی که این روزها بسیاری از شرکتها و سازمانها توجه بیشتری به آن دارند و به نظر می رسد شرکتها و سازمانهای ایرانی بیش از گذشته در تکاپو هستند تا این حوزه ی برند را تقویت کنند.

بریده ای از کتاب 

افرادی که به این باور رسیده اند که برای طی کردن پله های موفقیت باید همچون یک محصول خود را مدیریت کنند و مانند مدیر عامل یک کسب و کار به شخص خودشان فکر کنند ؛ چرا که بازار امروز شلوغ و پر سر و صدا است و میلیارد ها نفر در حال رقابت برای جلب توجه هستند و کسانی که موفق به جلب نظر دیگران شوند همان کسانی هستند که شکوفا می شوند.

چه به دنبال ارتقای شغلی باشید چه در تلاش برای داشتن یک کسب و کار موفق ، چه شاخص شدن در یک حیطه ی اجتماعی و غیره.مطمئنا باید متمایز شوید.شما باید از طرف خود صحبت کنید باید فروتنی های کاذب را کنار بگذارید و به معرفی خود و آنچه که واقعیت شماست بپردازید.

فهرست کتاب برند شخصی شهرت انتخابی 

فصل اول : برجسته باشید

فصل دوم : تصویری پاک نشدنی ایجاد کنید

فصل سوم : مثل یک بازاریاب فکر کن

فصل چهارم : بدون توقف پیشرفت کن

فصل پنجم : نیروی محرک جدید دنیای کار

فصل ششم : رسانه های دیجیتال ، دارایی شخصی شما

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-زهرا عیدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
زهرا عیدی
ناشر
بازاریابی
شابک
9786225459083
تعداد صفحات
193
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
زهرا عیدی
ناشر
بازاریابی
شابک
9786225459083
تعداد صفحات
193
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود