افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمدرضا جلیلوند
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار اثر محمدرضا جلیلوند توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,350,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA

کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار ( همراه با چند مطالعه موردی )

یکی از مهم ترین مشکلاتی که طی سال های اخیر کسب و کارهای مختلف در زمینه برنامه ریزی یا مدیریت استراتژیک با آن مواجهه بوده اند فقدان مهارت تفکر استراتژیک بوده است.این مهارت به ویژه در محیط VUCA که از چهار ویژگی تلاطم / نوسان ، عدم قطعیت ، پیچیدگی و ابهام برخوردار است اهمیت فزاینده ای دارد.تفکر و برنامه ریزی استراتژیک دو مقوله جداگانه هستند که باهم تعامل دارند و هر دو برای مدیریت استراتژیک اثر بخش ضروری هستند.

بریده ای از کتاب 

مینتزبرگ تمایز آشکاری بین تفکر استراتژیک و مفاهیمی چون برنامه ریزی استراتژیک قائل است . به باور وی برنامه ریزی استراتژیک بر تجزیه و تحلیل تمرکز داشته و با فرموله کردن استراتژی سروکار دارد . درحالی که تفکر استراتژیک بر ترکیب تاکید دارد و با استفاده از شهود و خلاقیت یک دیدگاه منسجم از سازمان ایجاد می کند . لذا برنامه ریزی استراتژیک فرایندی است که باید بعد از تفکر استراتژیک اتفاق بیفتد.تفکر استراتژیک فرایندی است که مدیران ارشد از آن طریق می توانند فراتر از بحران ها و فرایندهای مدیریتی روزانه بیندیشند تا دیدگاهی متفاوت در مورد سازمان و محیط متغیر آن به دست آورند.

فهرست کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA

فصل اول : مقدمه و منطق کتاب

فصل دوم : تفکر استراتژیک چیستی اصول ابزارها و الگوها

فصل سوم : سناریوپردازی

فصل چهارم : بازی سازی کسب و کار

فصل پنجم : تفکر استراتژیک VUCA 

فصل ششم : مطالعات موردی

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-محمدرضا جلیلوند

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محمدرضا جلیلوند
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941014
تعداد صفحات
371
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محمدرضا جلیلوند
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941014
تعداد صفحات
371
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود