کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار
کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار اثر محمدرضا جلیلوند توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA
کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار ( همراه با چند مطالعه موردی )
یکی از مهم ترین مشکلاتی که طی سال های اخیر کسب و کارهای مختلف در زمینه برنامه ریزی یا مدیریت استراتژیک با آن مواجهه بوده اند فقدان مهارت تفکر استراتژیک بوده است.این مهارت به ویژه در محیط VUCA که از چهار ویژگی تلاطم / نوسان ، عدم قطعیت ، پیچیدگی و ابهام برخوردار است اهمیت فزاینده ای دارد.تفکر و برنامه ریزی استراتژیک دو مقوله جداگانه هستند که باهم تعامل دارند و هر دو برای مدیریت استراتژیک اثر بخش ضروری هستند.
بریده ای از کتاب
مینتزبرگ تمایز آشکاری بین تفکر استراتژیک و مفاهیمی چون برنامه ریزی استراتژیک قائل است . به باور وی برنامه ریزی استراتژیک بر تجزیه و تحلیل تمرکز داشته و با فرموله کردن استراتژی سروکار دارد . درحالی که تفکر استراتژیک بر ترکیب تاکید دارد و با استفاده از شهود و خلاقیت یک دیدگاه منسجم از سازمان ایجاد می کند . لذا برنامه ریزی استراتژیک فرایندی است که باید بعد از تفکر استراتژیک اتفاق بیفتد.تفکر استراتژیک فرایندی است که مدیران ارشد از آن طریق می توانند فراتر از بحران ها و فرایندهای مدیریتی روزانه بیندیشند تا دیدگاهی متفاوت در مورد سازمان و محیط متغیر آن به دست آورند.
فهرست کتاب توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA
فصل اول : مقدمه و منطق کتاب
فصل دوم : تفکر استراتژیک چیستی اصول ابزارها و الگوها
فصل سوم : سناریوپردازی
فصل چهارم : بازی سازی کسب و کار
فصل پنجم : تفکر استراتژیک VUCA
فصل ششم : مطالعات موردی
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمدرضا جلیلوند
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9786225941014
- تعداد صفحات
- 371
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1402
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید